شور و هیجان انتخابات در شهرهای مختلف

  سرویس سیاسی-با آغاز رقابت‌های انتخاباتی و گشایش ستادهای مرکزی کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی شهرستان‌ها، با استقبال شهروندان مواجه شده است به حدی که تردد و توقف خودروهای عبوری مقابل ستادهای انتخاباتی، راهبندان‌های متمادی را به وجود آورده است و فیلم و عکس‌‌هایی از این استقبال منتشر شده است.
برخی نامزدهای انتخاباتی نیز با برپایی محافل و نشست‌های شادی در ستاد‌های انتخاباتی خود علاوه‌بر عرض ارادت به ساحت مقدس امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه) به مناسبت نیمه شعبان شور انتخاباتی قابل توجهی را به نمایش گذاشته‌اند.
به رغم سرمای روز گذشته و بارش برف در برخی استان‌ها اما هنوز تنور تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی به رغم این سرمای بی‌سابقه و بارش برف گرم بوده و با دید و بازدید و دورهمی در ستاد‌های تبلیغاتی، ضمن پاسداشت روز بزرگ نیمه شعبان در تاریخ جمهوری اسلامی، با بیان عملکرد و برنامه‌های خود نوید آینده‌ای روشن را به مردم می‌دهند.
از طرفی دیگر تبلیغات کاندیدهای مجلس در خیابان‌ها و خانه‌ها شکل گرفته است و خیابان‌ها به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز مزین شده‌اند.
گویا این تنور داغ انتخابات، کورسوی امید دشمنان جمهوری اسلامی را نیز از میان برده است و تلاش شبانه‌روز معاندین که سعی در به بار آوردن بذر نفاق هستند را از میان برد.