سپاس از برادران سپاهي‌ام به خاطر افتخاري كه آفريدند

قبل از هر چيز لازم است از برادران سپاهي‌ام قدرداني كنم به خاطر اينكه تصوير زيبايي از افتخار و اقتدار ملت ايران را در فضاي منطقه‌اي و جهاني به نمايش گذاشتند. سپاهياني كه ابهت پوشالي و طلسم ضربه ناپذيري و نفوذناپذير بودن صهيونيست‌ها را در هم شكستند و اقتدار ايران و ايراني را به رخ جهانيان كشيدند. پس از حملات  7 اكتبر حماس كه تصوير اغراق شده امنيت اسراييل در هم شكسته شد و نتانياهو هنوز نتوانسته از تبعات امنيتي، نظامي و سياسي شكست خفت‌بار آن رهايي يابد، روز گذشته، دلاوران سپاهي كشورمان نيز ضرب شست محكمي به اسراييل وارد ساختند و هيمنه اين رژيم را فرو ريختند. نبايد فراموش كرد كه مواجهه ايران نه با اسراييل بلكه با امريكا و 9 كشور ديگر شامل ناتو و برخي كشورهاي منطقه‌اي از جمله اردن بود. اما با همه اين حمايت‌ها، حراست‌ها و حفاظت‌هاي غرب و اعراب از اسراييل، قدرت موشكي و پهپادي جمهوري اسلامي توسط دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و پشتيباني ارتش و مجموعه مردان بزرگي كه براي امنيت و اقتدار ايران زحمت مي‌كشند، مرزهاي كشور را درنورديد و به قلب اسراييل رسيد. اين عمليات‌هاي تركيبي نشان داد جمهوري اسلامي قدرت بازدارندگي بسيار گسترده‌ای دارد و در برابر طمع و تهاجم و تجاوز هر كشوري ساكت نخواهد نشست و از حقوق قانوني مردم ايران در سطح بين المللي دفاع مي‌كند. در واقع ايران در بامداد يكشنبه قدرت خود را به رخ متجاوزان كشاند و با صداي بلند اعلام كرد اگر ضربه‌اي بزنند، ضربات شديدتري دريافت خواهند كرد. در اين ميان، پيروزي اصلي اما شكستن بت اسراييل و انهدام فضاي اغراق‌آميزي بود كه پيرامون اين رژيم جعلي ايجاد شده است. براي اين فتح و ظفر بايد به تمام نيروهاي خدوم نظامي و امنيتي، همچنين رهبر انقلاب و برادران خودم در سپاه پاسداران تبريك گفته و از آنان به خاطر اين افتخار‌آفريني تشكر كنم. در دنياي كنوني كه پس از جنگ جهاني دوم ايجاد و نظم خاصي را ذيل ساختارهاي بين‌المللي شكل داده است، برخي كشورها در برابر تجاوزات، حملات و ضربات كشورهاي ديگر نمي‌توانند پاسخ و واكنش لازم را داشته باشند، بنابراين ناچار به سكوت و عقب‌نشيني هستند. 
در يك چنين ساختاري، كشوري مانند امريكا به راحتي به كشورهاي ديگر حمله مي‌كند، نيرو پياده كرده، كودتا مي‌كند، مرزهاي تاريخي كشورها را جابه‌جا و به منافع و تاسيسات و تجهيزات كشورهاي ديگر ضربه وارد مي‌سازد. در ميان اين دوگانه در عرصه بين‌المللي، كشوري مانند ايران قرار دارد كه به‌رغم همه مشكلات، سوءمديريت‌ها، نقص‌ها، تنگناها و نارسايي‌هايي كه پيش روي مردم قرار دارد از استقلال كامل در حوزه‌هاي نظامي، امنيتي و سياسي برخوردار است. از اين ويژگي بايد به عنوان يك نقطه مثبت و منحصر به فرد در سطح جهاني ياد كرد. اين استقلال به اندازه‌اي است كه چنانچه يك كشتي ايراني در آب‌هاي بين المللي توسط امريكا و اروپا توقيف شده و نفت آن به فروش برسد، بلافاصله دلاورمردان ايراني در درياي عمان و ساير آب‌هاي بين‌المللي مقابله به‌مثل كرده و از منافع ملي ايران حفاظت مي‌كنند. بايد توجه داشت، ايران هرگز به هيچ كشوري حمله نكرده و تجاوز نمي‌كند در عين حال هيچ گونه حمله و تجاوزي را بر نتابيده و پاسخ‌هاي دندان‌شكن به متجاوزان مي‌دهد. تصوير بامداد يكشنبه كه در واقع واكنش ايران به تجاوز اسراييل به كنسولگري ايران در دمشق بود، اين جديت را به ثبت رساند و مشخص شد كه جمهوري اسلامي با هيچ كشوري شوخي ندارد. اگر رژيمي مانند اسراييل در سوريه مقر و پايگاه و كنسولگري ايران را بزند، ايران در داخل خاك اسراييل پايگاه‌هاي نظامي آنها را زده و متجاوزان را مجازات مي‌كند. جالب اينجاست كه ايران هرگز به منازل مسكوني حمله نكرد، به بيمارستان، كليسا، ساختارهاي اقتصادي و... حمله نكرد، بلكه پايگاه‌هاي نظامي را هدف قرار داد كه هواپيماهاي اسراييل از آنجا پرواز كرده و به منافع ايران حمله كرده بودند. همان طور كه مقامات ايراني اعلام كرده‌اند، ايران موضوع را تمام شده تلقي كرده است. ضربه‌اي زده بودند و ضربه‌اي سنگين‌تر خوردند. اگر ادامه بدهند ايران آماده واكنش‌هاي شديدتر است و اگر به تجاوزات‌شان پايان بدهند، ايران هم به واكنش‌هايش پايان مي‌دهد. ايران هرگز به دنبال جنگ نبوده و ناآرامي منطقه را طلب نمي‌كند. بلكه آرامش و صلح و توسعه را براي همه كشورها و ملت‌هاي منطقه مي‌خواهد. در اين ميان اگر كشوري به دنبال ضربه زدن به منافع ايران باشد، پاسخ‌هايي قوي‌تر را دريافت خواهد كرد كه خداوند وعده داد: «و ما النّصْرُ إِلّا مِنْ عِنْدِ‌الله الْعزِيزِ الْحكيمِ... و فتح و پيروزي نصيب كسي نشود مگر از جانب خداي تواناي دانا.» (آل‌عمران 126)
سایر اخبار این روزنامه
سپاس از برادران سپاهي‌ام به خاطر افتخاري كه آفريدند سیاست گران و شکست خورده تقلای نتانیاهو برای گسترش بحران بی‌نتیجه است عرفات و من و ستون پنجم! از 1آوريل تا 14 آوريل چه گذشت؟ تكميل و تثبيت قدرت بازدارندگي ايران با ديپلماسي تشديد تنش‌ها يا بازگشت آرامش ؟ حمله نظامي به اسراييل چشم‌انداز پيش رو تحول موازنه قدرت و معماي امنيت در غرب آسيا گرايش تدريجي روشنفكران ايراني به اسلام سياسي یک دورهمی دوستانه تئاتری یا ساختن یک اجتماع انسانی؟ خوشبختی اندوهبار نفرین به سفر که هر چه کرد او کرد داستان کلنل پسیان بخش دوم سپاس از برادران سپاهي‌ام به خاطر افتخاري كه آفريدند سیاست گران و شکست خورده تقلای نتانیاهو برای گسترش بحران بی‌نتیجه است از 1آوريل تا 14 آوريل چه گذشت؟ حمله ايران به اسراييل؛ تشديد تنش‌ها يا بازگشت آرامش ؟ مجازات آسمانی اسراییل ایران با 300 پهپاد و موشک پایگاه‌های اسرايیل در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد بازارهای جهانی در سردرگمي و انتظار