چرا دائما از القاب بی‌حجاب و بدحجاب استفاده می‌کنید؟

آقای هاشمی حرف درستی درباره آمریکایی‌ها زد که گفت عقل گنجشک را در کله دایناسور می‌گذارند

سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در پانزدهمین اجلاس روز جهانی مساجد با بیان اینکه شهید حججی‌ها تربیت شده‌ مساجد هستند، گفت:‌ تمام دعوای ما با عالم غرب و عالم اسلام، بر سر دو مسجد است؛ مسجد حیات دینی و سیاسی اجتماع اسلام را برعهده دارد.وی در ادامه گفت: ما در کشور با رشد الحادگری و لاابالی‌گری مواجهیم و باید از خود بپرسیم که اکنون در جامعه چه وظیفه‌ای داریم؟ نگاه ما به مسجد نباید فقط محدود به داخل مسجد باشد، اگر اینگونه باشد بازنده خواهیم بود. ما امروز با دو خطر مواجهیم؛ یکی خطر داخلی که «فتنه مذهبی» است و دیگری خطر خارجی که «تهاجم علیه جهان اسلام» است.
سرلشکر سلیمانی تصریح کرد: وقتی یک برادرِ خسته و چندشغله را امام جماعت می‌کنید، چطور از او توقع دارید مسجد را حفظ کند؟ چرا دائما از القاب بی‌حجاب، بدحجاب،‌ اصولگرا یا اصلاح‌طلب استفاده می‌کنید؟ پس چه کسی می‌ماند؟ تمام بچه‌ها یکی نیستند، بلکه این پدر خانواده است که آنها را گردهم جمع می‌کند. امام جماعت باید بتواند باحجاب، بدحجاب و بی‌حجاب همه را جذب کند.
وی یادآور شد: ما بنا نداریم هر اقدامی را در کشور تبلیغ کنیم، برخی از تبلیغات در کشور ما موثر نیست. ما بین منافع خود و عراق تفاوتی قائل نیستیم و دنبال تصرف چاه نفت و موصل و کرکوک و مطالبات ارزی نبوده‌ایم. ما به‌خاطر منافع شیعی به فلسطین کمک نمی‌کنیم، بلکه اگر کسی اظهار شیعی کند، با او کاری نداریم، چراکه ۹۹ درصد فلسطین اهل تسنن هستند، ولی ما از آنها دفاع می‌کنیم.سرلشکر سلیمانی تاکیدکرد: برخی از دوستان در سطوح عالی داخل و خارج اذعان می‌کردند که وارد سوریه و عراق نشوید و محترمانه از انقلاب دفاع کنید. یک نفر گفت یعنی ما برویم و از دیکتاتور دفاع کنیم که رهبر فرمودند وقتی به کشورهایی که با آنها ارتباط داریم نگاه می‌کنیم، چه کسی دیکتاتور است و چه کسی نیست؟ ما مصالح را نگاه می‌کنیم. رهبری از دو بُعد حکمت و جسارت این انقلاب و دفاع از انقلاب را هدایت کردند.به‌گزارش ایسنا، وی در پایان تاکید کرد: آقای هاشمی حرف درستی درباره آمریکایی‌ها زد که گفت عقل گنجشک را در کله دایناسور می‌گذارند. اگر امروز می‌گوییم خدایا از عمر ما کم کن و به عمر رهبر بیفزای، این یک ضرورت است.