آرمین در کانادا جنجال در تهران!


آفتاب‌یزد- گروه‌شبکه: «پسر گلم بزرگ میشه دور از ما. آرمین ما کاناداست!» کامنتی است که بر صفحه اینستاگرام زهرا نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران نقش بسته است. اتفاقی که با واکنش‌های انتقادی بسیاری از سوی کاربران روبه‌رو شد و به تعبیرشان این کامنت چیزی جز پزدادن این عضو شورای شهر نیست و این نقد را بر او وارد کرده‌اند که با این طرز تفکر چگونه می‌خواهد کشور را به‌عنوان عضو شورای شهر اداره کند. البته نژادبهرام هم انتقاد آنها را بی‌جواب نگذاشت و اینطور نوشت: «یادآوری خون شهدا و احترام به آنها بسیار ارزشمند است به‌شرط آنکه وجه‌المصالحه نگاه‌های خاص ما در جهت‌گیری‌های سیاسی نباشه. خداروشکر افتخار همراهی با همسری را دارم که 72 ماه جبهه بوده است.» اگرچه نژادبهرام بعد از انتقادهای بسیار کامنت این پست اینستاگرامی‌اش را بست، ولی بازهم بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به این پست واکنش نشان دادند.
یکی از کاربران اینطور نوشته است: «خانم نژادبهرام ما آرمینمون رو چه‌جوری بفرستیم کانادا؟»
فرد دیگری نوشته است: «بیست سال بعد یکی از همین آرمین‌های بزرگ شده از روز ازل در اروپا و آمریکا که طعم زندگی در ایران را در رزومه خود ندارند در ایران سری از سرها در می‌آورد و کمترین حق او حضور در شورای شهر تهران است.»
شخصی نیز عنوان داشته است: «شما با این تفکرتان می‌خواهید ایران را بسازید؟»


دیگری نوشت: «مملکت با این همه شهید و این همه وطن‌پرست آن‌وقت مسئول کشور بچه‌اش تو کشور کانادا بزرگ میشه؟»
کاربران دیگر اینطور نوشته‌اند:
«خانم نژادبهرام پز چی رو داری میدی؟»، «جای تاسف داره کسی که بچه‌اش رو نمیذاره تو این مملکت بزرگ بشه بعد خودش...»، «این روزگار ما تو تاریخ نوشته میشه»،«اگه اینجا مناسب بچه نیست پس خودش برای چی رفت عضو شورای شهر شد»، «چطوری دلت اومده بچه‌ات رو بفرستی اونجا، تو چه مادری هستی دیگه»،«مملکت کاملا ژن برترگرا شده...»،«حالا این آرمینشون نوه‌اشِ یا پسرشِ؟ اگه پسرشِ خوب پدر و مادر نمی‌خواد؟»