دیدار وزیر اطلاعات با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد که پشت سرمساله کردستان عراق رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی قرار دارد.
سردار سرلشکر پاسدار باقری طی سخنانی در مراسم زیارت عاشورا و آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرسنل و مدیران وزارت اطلاعات ، جنگ تحمیلی را حادثه سنگینی برای کشور عنوان کرد و گفت : دشمنان بعد از همه حوادثی که برای جلوگیری از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایجاد کردند و به دنبال به زانو در آوردن نظام بودند در نهایت کشور را با تجاوز نظامی مواجه کردند وفرزندان این مرز و بوم با اجرای عملیات های بزرگی به لطف پروردگار و برکت خون شهدا و نفس قدسی امام (ره) پیروزی در جنگ به ارمغان آمد. وی ازجمله درس‌های هشت سال دفاع مقدس را مراقبت از غافلگیر نشدن ، مهلت نفوذ ندادن به دشمن و همراهی و همکاری دستگاه های اطلاعاتی برای جلوگیری از تهدیدات عنوان کرد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش و تاثیر خدمات وزارت اطلاعات در دفاع مقدس را برجسته و خوب توصیف و تاکید کرد : دستگاه اطلاعاتی اگر به دشمن مهلت نفوذ و عملیات ندهد برکات زیادی حاصل خواهد شد و نمونه همکاری های مشترک زیادی دراین زمینه با وزارت اطلاعات داریم . وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئله همه پرسی در کردستان عراق را توطئه دانست و اظهار کرد: پشت سر این مسئله رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی قرار دارد.
باقری همچنین با ابرازخوشحالی از ابقای حجت‌الاسلام علوی در وزارت اطلاعات اظهار کرد: نیروهای مسلح از همکاری وزارت اطلاعات برخوردار است و ما قدردان این همکاری و هماهنگی هستیم و در دوره مسئولیت حاج آقا علوی این همکاری و هماهنگی ها بیشتر شد و ما اعلام می کنیم که مسیر ما مسیر هم افزایی است. شایان ذکر است سرلشکر باقری در بدو ورود مورد استقبال حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونان وزیر قرار گرفت سپس بر مزار شهدای گمنام حاضر و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
سایر اخبار این روزنامه
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری: صداهای متفاوت از طرف سعودی ها شنیده می شود گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش قرائت شد رازهای یک تخلف نجومی «ابتکار» از نظارت سازمان‌های مرتبط با کیفیت نان بر بهبود آن گزارش می دهد از هر طرف بخوانید نان است! جلال خوشچهره مرز جغرافیایی ضامن استقلال است‌؟ سنگ «هپکو» و «آذرآب» از چاه در می آید؟ در جست و جوی مقصر «ابتکار» نتایج انتخابات آلمان، پیروزی دوباره مرکل و موفقیت معنادار حزب آلترناتیو را بررسی می‌کند جای خالی فارغ التحصیلان هتل‌داری در مهمان‌نوازی اصیل ایرانی احساس می شود گردشگری در انتظار یک پذیرایی حرفه ای « ابتکار» از بایدها و نبایدهای سیاسی هیئت های عزاداری محرم گزارش می دهد سیاست روی منبر نخستین نشست رسانه‌ای وزیر ارشاد برگزار شد از برنامه 100 روزه تا وعده‌های 4 ساله همزمان با اجرای همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق، روحانی با روسای دولت روسیه، ترکیه و عراق گفت و گو و رایزنی کرد دیدار وزیر اطلاعات با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کمال خرازی: مخالفت با برنامه موشکی ایران راه به جایی نمی برد