برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی در شهر آفتاب

«جهان‌صنعت»- نخستین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی توسط شرکت برساز رویداد پارس و با مشارکت نمایشگاه دوسلدورف آلمان از امروز تا ۲۳ مهرماه در نمایشگاه شهرآفتاب در حال برگزاری است.
در حال حاضر ایران بعد از کشورهای آلمان، آمریکا، چین، هند، کنیا، روسیه و اندونزی به‌‌عنوان هشتمین کشور در دنیا، نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی را برگزار می‌کند و می‌تواند به‌عنوان هاب منطقه‌ای نیز عمل کند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه با تمام توان آماده برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی هستیم، اظهار کرده بود: انگیزه ما از برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در شهر آفتاب، برندسازی و حضور شرکت‌های خارجی برای انتقال تجهیزات و فناوری‌های مختلف به کشور است.
شاخه چاپ نمایشگاه با همکاری نمایشگاه Drupa و تحت برند IPAP و شاخه بسته‌بندی این نمایشگاه با مشارکت نمایشگاه Interpack تحت برند بین‌المللیpacprocess برگزار خواهد شد. در خلال همکاری شرکت برساز رویداد پارس و نمایشگاه دوسلدورف آلمان Messe Dusseldorf(که برگزار‌کننده نمایشگاه‌های Drupa و Interpack است) این نمایشگاه توانست در کنار نمایشگاه‌های Interpack و Drupa به اتحاد بین‌المللی این نمایشگاه‌ها بپیوندد و با افتخار نام ایران- تهران در این اتحاد بین‌المللی نمایشگاهی قرار گرفت.
تلاش‌های این مجموعه درخصوص بین‌المللی کردن این رویداد و با هدف تبدیل شدن به نمایشگاه تخصصی و معتبر چاپ و بسته‌بندی در منطقه است تا کشور عزیزمان ایران را محل گردهمایی فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی و رونمایی از جدیدترین نوآوری‌ها و فناوری‌ها روز دنیا کند.