در واکنش به خالی ماندن پست‌های دولتی؛ ترامپ: مهم این است که من هستم !

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا همچنان در پر کردن ده‌ها پست خالی در نهادهای دولت به ویژه وزارت امور خارجه ناکام مانده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس گزارش‌ها، ترامپ تاکنون تنها یک نفر از شش سمت مقابل وزیر امور خارجه را با موفقیت منصوب کرده و همچنین از مجموع 24 دستیار وزیر امور خارجه تنها سه نفر مشخص شده‌اند.
در عین حال کارمندان نهاد دیپلماتیک دولت آمریکا وضعیت فعلی را یک "فاجعه" توصیف کرده‌اند.
ترامپ روز پنجشنبه در سخنانی درباره این وضعیت گفت: ما همه افرادی که آنها می‌خواهند را لازم نداریم. من یک آدم تجاری هستم. وقتی لازم نیست جایگاهی را پر کنیم پس آن را پر نکنیم.


وی ادامه داد: تنها چیزی که مهم است، من هستم. من تنها کسی هستم که اهمیت دارم. وقتی کار به اینجا می‌رسد این تنها سیاست مطرح است.
ترامپ این اظهارات را در مصاحبه‌ای طی پنجشنبه شب با "فاکس نیوز" در آستانه اولین تور سفرهایش به آسیا مطرح کرد.
ترامپ در طول این مصاحبه با پرسشی درباره ارتباطش با رکس تیلرسون،‌ وزیر امور خارجه دولتش که براساس گزارش‌ها در چندین موقعیت با رئیس‌جمهور اختلاف پیدا کرده روبرو شد.
ترامپ در پاسخ به اینکه آیا تیلرسون در مدت باقی مانده از ریاست جمهوری او همچنان در دولت خدمت خواهد کرد، پاسخ داد: باید ببینیم من نمی‌دانم که چه کسی قرار است در طول این مدت در آنجا باشد.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر نفت: توتال کار خود را در پارس جنوبی آغاز کرده است رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است تظاهرات ضد امریکایی ملت ایران در روز ملی مبارزه با استکبار سعد حریری به دستور مستقیم عربستان در ریاض اعلام استعفا کرد معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد: 95درصد جوایز کیفیت کشور، تندیس فروشی است! کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل: میانمار باید به مسلمانان روهینگیا حق شهروندی اعطا کند در واکنش به خالی ماندن پست‌های دولتی؛ ترامپ: مهم این است که من هستم ! بازی جدید آل سعود با حریری توضیحات معاون کنسولی وزارت امور خارجه در مورد علت باز نشدن مرز خسروی ازسوی مقامات عراقی رئیس اداره محیط زیست شهر تهران: تهران گنجایش صنایع آلاینده جدید را ندارد یک روزنامه ایتالیایی: عربستان در یمن شکست خورده است رئیس کمیسیون عمران مجلس: کیفیت نامطلوب مصالح ساختمانی طرحهای عمرانی را مستهلک می‌کند جان باختن 4 زائر پاکستانی در مرز با ایران رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است