جان باختن 4 زائر پاکستانی در مرز با ایران

تجمع هزاران زائر پاکستانی در مرز این کشور با ایران، و عمل نکردن مسئولین پاکستانی به وظیفه خود، جان باختن چهار زائر دیگر را به همراه داشته است.
تجمع هزاران زائر پاکستانی در مرز این کشور و عدم به کارگیری راهکار مناسب از سوی دولت پاکستان سبب جان باختن چهار زائر دیگر شد.
زواری که با زحمت فراوان توانستند از مرز عبور کنند، در گفتگو با تسنیم از حمله نیروی نظامی پاکستان به زوار با استفاده از چماق و چوب خبر دادند.
گفتنی است عدم وجود آب آشامیدنی و غذا مشکل را برای زوار ضعیف و سالخورده بیشتر کرده است.


این در حالی است که نبود سرویس بهداشتی سبب بروز مشکلات فراوانی برای عموم زوار حبس شده در مرز پاکستان شده است.
مردم ولایتمدار میرجاوه از تلاش کردند با پرتاب غذا و آب معدنی به سوی زوار نیازهای اولیه آنان را تامین و مشکلات را کمتر کنند.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر نفت: توتال کار خود را در پارس جنوبی آغاز کرده است رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است تظاهرات ضد امریکایی ملت ایران در روز ملی مبارزه با استکبار سعد حریری به دستور مستقیم عربستان در ریاض اعلام استعفا کرد معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد: 95درصد جوایز کیفیت کشور، تندیس فروشی است! کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل: میانمار باید به مسلمانان روهینگیا حق شهروندی اعطا کند در واکنش به خالی ماندن پست‌های دولتی؛ ترامپ: مهم این است که من هستم ! بازی جدید آل سعود با حریری توضیحات معاون کنسولی وزارت امور خارجه در مورد علت باز نشدن مرز خسروی ازسوی مقامات عراقی رئیس اداره محیط زیست شهر تهران: تهران گنجایش صنایع آلاینده جدید را ندارد یک روزنامه ایتالیایی: عربستان در یمن شکست خورده است رئیس کمیسیون عمران مجلس: کیفیت نامطلوب مصالح ساختمانی طرحهای عمرانی را مستهلک می‌کند جان باختن 4 زائر پاکستانی در مرز با ایران رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است رئیس جمهور در دیدار فرماندهان ارشد ارتش: بزرگترین سرمایه ارتش، ایمان و اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی است