کاش روحانی هم مثل احمدی نژاد بود!

سیدعباس احمدی- این روزها هجمه ها به دولت دوازدهم کمی افزایش یافته و این حرکت توسط چند هنرمند شروع شد که در طول انتخابات از ریاست جمهوری حسن روحانی حمایت کردند.
اما اگر حامیان روحانی چشم و گوش بسته بودند، می‌گفتند، کاش روحانی هم مثل احمدی‌نژاد بود و اصلا احساس مسئولیت نداشت. کاش روحانی هم بلد بود مثل سال ٨۵ که احمدی نژاد با مهره مسکن بازی کرد و قیمت‌ها را تا ۴ برابر بالا کشید تا دارودسته اش صاحب نان شوند و بعد از بدبختی مردم سوء استفاده کرد و نمایشی به نام مسکن مهر را راه انداخت تا خود را منجی نشان دهد با آبروی مردم بازی کند. کاش روحانی هم بلد بود با قیمت دلار بازی کند و امروز امروز کند و بدون حتی نیم نگاهی به آینده مملکت به یکباره قیمت دلار را هم ۴ برابر کند تا به قول احمدی‌نژاد بگوید ببینید بازار مملکت می‌چرخد و اگر شما “امروز” به ایران سفر کنید مردم خواهند گفت تحریم اصلا چی هست!!
روحانی برای جبران کسری بودجه دولت نیازی به بازی با بدبختی مردم ندارد. او همه چیز را شفاف در قالب بودجه سالانه مطرح کرده و اتفاقا حسن روحانی با مردم خود شفاف سخن گفته و گفته است که من نفت ١٢٠ دلاری در اختیار ندارم و از آنها درخواست یاری کرده، نه این که به خاطر حفظ منافع چند ارگان خاص بخواهد با بازی با احساسات مردم و گفتن جملات شیطنت آمیزی همچون «من پارتی شما در دولت هستم» پول‌های مردم را بالا کشیده و شکم یارانش را که آن روزها البته تعدادشان بیشتر از امروز بود و حالا برخی در زندان، برخی در خارج و برخی هم که یار خیلی غارش بودند آزاد هستند را سیر کند.
کاش روحانی هم مثل احمدی نژاد سیستم بانکی کشور را در اختیار خیلی ها قرار میداد و خودش هم میشد مجری سیاست هایشان تا بخواهند تحریم هایی را که خودشان باعث و بانیش بودند را دور بزنند و دست آخر هم پول مملکت را بدهند همان‌ها که خودشان بزرگشان کردند به تاراج ببرند.


اما امروز روحانی هزینه های زیادی را می‌دهد و در مقابل تندروهای قدرت طلب و تنها به خاطر آرامش مملکت مجبور است مسئولیت پذیرانه تر رفتار کند و آرام‌تر به سمت تحقق برنامه هایش پیش برود تا برای همیشه توازن قدرت را به نفع منتخبین مردم در کشور محقق کند.
درپایان خدارا شاکریم که روحانی با تمام نقدهایی که مانند بسیاری از روسای جمهور در دنیا به او وارد است. مثل احمدی نژاد نیست و مردم ایران هم هیچ شباهتی به مردم دوره احمدی نژاد ندارند. اما امیدوارم مردم ایران آموخته باشند که این مملکت را در آخر منتخبین‌شان با تمام کارهای درست و اشتباهاتشان خواهند ساخت زیرا که مجبور به پاسخگویی خواهند بود، نه غیر آنها.