تعيين شوراي اجرايي حزب اعتماد ملي


مهدى کروبى در نامه اى خطاب به الياس حضرتى اعضاى شوراى اجرائى حزب اعتماد ملى را تعيين کرد.به گزارش ايلنا، در متن نامه حجت‌الاسلام مهدي کروبي خطاب به الياس حضرتي آمده است: نظر به اينکه دوست و برادر گرامي‌مان حجت‌السلام والمسلمين منتجب‌نيا بنا به دلائلى تمايل به حضور و مديريت شوراي اجرايي حزب اعتماد ملى را ندارند، لذا از جنابعالي که از همکاران ارزشمندمان هستيد و بحمدلله سابقه درخشاني در دوران دفاع مقدس داريد مي‌خواهم که براي پايان دادن به برخي اختلاف سليقه‌ها و همچنين حرکت مستمر و روبه جلوي اين حزب، شوراي مورد نظر که در راستاي تفويض وظائف و اختيارات دبيرکل مطابق اساسنامه حزب تشکيل خواهد شد را در اسرع وقت با حضور افراد زير فعال و مديريت کنيد.۱. آقاي مهندس نوروززاده۲. دکتر محمد جواد حق‌شناس۳. حجت‌السلام والمسلين شکوري۴. دکتر اسماعيل گرامي‌مقدم۵. حجت السلام والمسلمين بيگدلي۶. آقاي اسماعيل دوستي۷.سرکار خانم اعظم سقطي۸.آقاي رئوف قادري .
لازم به ذکر است که اتخاذ تصميم نهايي در موارد کلان پس از مشورت با اين‌جانب انجام خواهد شد. گزارش و صورتجلسات را نيز از طريق اعضاي خانواده ارسال فرمائيد.
فرصت را غنميت شمرده و بار ديگر بر اهميت کار حزبي در کشور اشاره مي‌کنم. در شرايطي که حزب گريزان و حزب ستيزان فضاي کار را براي احزاب مستقل بس سخت کرده‌اند، لازم است اشخاص حقيقي و حقوقي که بارها بر نقش و جايگاه احزاب تأکيد کرده‌اند در عمل امکان فعاليت مؤثر احزاب را در کشور رقم زنند و به جاي اتکا بر نظرات و آراي‌ اشخاص با رويکردي حزبي، زمينه حضور و فعاليت احزاب اصلاح‌طلب را در فرايند تصميمات مهم و اثر گذار فراهم آورند.در پايان لازم مي‌دانم بار ديگر از تلاش‌هاي مستمر قائم‌مقام محترم حزب، دوست و برادر ارجمندم حجت‌السلام والمسلمين منتجب‌نيا که از بدو تشکيل اين حزب نفش ارزنده‌اي در آن داشته‌اند و دارند تشکر و قدرداني کنم.
توفيق و سلامت شما و ديگر عزيزان حزب را از درگاه احديت مسئلت دارم.