سخنگوی هیات رئیسه مجلس: مجلس موافق ادامه فیلترینگ تلگرام نیست

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس موافق ادامه فیلترینگ تلگرام نیست، گفت: تلگرام باید متعهد شود به رفتارهای تروریست مآبانه در این پیام‌رسان خاتمه می‌دهد.
بهروز نعمتی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: مجلس موافق ادامه فیلترینگ تلگرام نیست، اما تلگرام باید متعهد شود که به عنوان ابزاری در اختیار دشمنان ملت ایران قرار نمی‌گیرد.
وی تاکید کرد: تلگرام باتوجه به ضوابط و مقررات امنیت ملی کشور، باید اقدام جدی‌تری از خود نشان داده و متعهد شود به رفتارهای تروریست مآبانه در این پیام‌رسان خاتمه می‌دهد.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت به ویژه وزارت ارتباطات مکلف است نسبت به رعایت اینگونه موارد و همچنین خسارات ناشی از این اقدامات تروریست گونه که به فضای کسب وکار جوانان ما وارد شده است به صورت جدی اقدام کند. در غیراینصورت مجلس با قدرت به موضوع ورود خواهد کرد.
وی گفت: مسئولان تلگرام نیز باید بدانند که گزینه‌های جدی برای جایگزینی تلگرام وجود دارد.
سایر اخبار این روزنامه
مخالفت کمیسیون تلفیق مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی پشت پرده ناآرامی‌ها اخیر از زبان وزیر اطلاعات رئیس جمهور در جلسه با صادرکنندگان عمده کالاهای غیرنفتی: یکی از بزرگترین خدمت‌ها به کشور و ملت، تلاش در مسیر تولید و اشتغال‌آفرینی است سخنگوی هیات رئیسه مجلس: مجلس موافق ادامه فیلترینگ تلگرام نیست تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه فساد نتانیاهو برای ششمین هفته رزمندگان یمنی یک جنگنده ائتلاف سعودی را منهدم کردند موج سازان و موج سواران رئیس جمهور در جلسه با صادرکنندگان عمده کالاهای غیرنفتی: یکی از بزرگترین خدمت‌ها به کشور و ملت، تلاش در مسیر تولید و اشتغال‌آفرینی است تولید گاز سکوهای فازهای 20 و 21 پارس جنوبی از ظرفیت اسمی فراتر رفت مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد: پیش‌بینی رشد 4.1 درصدی اقتصاد ایران/نرخ تورم امسال، 10.5 درصد شهردار تهران: شهرداری در نوسازی بافت فرسوده موفق نبوده‌است نامردمی با «آیت‌الله مردم» چرا؟ معاون اول رئیس جمهور: تدوین برنامه‌ای برای مقابله با آنفلوآنزای پرندگان ضروری است آغاز ثبت نام متقاضیان وام اشتغال روستایی در سامانه کارا فرمانده پلیس راه ‌کشور: شناسایی 1500 نقطه بحرانی حادثه خیز جاده‌ها اطلاعیه تکمیلی شهرداری درباره طرح جدید ترافیک