توضیحات مدیرکل زندان‌های استان تهران پیرامون خودکشی در اوین

مدیرکل زندان‌های استان تهران توضیحاتی را پیرامون خودکشی یکی از متهمان به نام سینا قنبری در زندان اوین ارائه داد.
مصطفی محبی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت:‌ در بامداد روز شنبه مورخ 16 دی‌ماه سال جاری یکی از زندانیان زندان اوین به نام سینا قنبری فرزند علی‌اکبر با مراجعه به دستشویی قرنطینه زندان اقدام به خودکشی از طریق حلق‌آویز کردن خود کرده است.
وی افزود: بلافاصله مراتب به دادستان محترم اعلام و بازپرس دادسرای جنایی در محل زندان حضور یافت و از ماموران زندان و مطلعین تحقیق کرده و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده است.
دو نماینده تهران در مجلس، درگذشت یک جوان 22 ساله در زندان اوین را تایید کردند و یک منبع آگاه نیز گفت که این جوان جزء بازداشت‌شدگان حوادث اخیر نبوده است.


در همین زمینه دو نماینده تهران در مجلس، درگذشت یک جوان 22 ساله در زندان اوین را تایید کردند و یک منبع آگاه نیز گفت که این جوان جزء بازداشت‌شدگان حوادث اخیر نبوده است.
طیبه سیاوشی در این‌باره اظهار کرد: این موضوع را از وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی پیگیری کردم که اعلام شد این فرد، جوان 22 ساله دیپلمه‌ای بود که توسط نیروی انتظامی بازداشت و تحویل دستگاه قضایی شده‌ است. طبق اطلاعی که به من داده شده، این فرد در زندان خودکشی کرده است.
وی ادامه داد: این موضوع را به دفتر آقای لاریجانی هم اطلاع دادم.
محمود صادقی نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز گفت: متاسفانه خبر فوت «سینا قنبری» صحت دارد و طبق اطلاعی که از یکی از مراجع اطلاعاتی گرفتم این فرد توسط نیروی انتظامی بازداشت شده و آنطور که گفتند در زندان اوین اقدام به خودکشی کرده است.
وی تاکید کرد: از جزئیات بی‌اطلاع هستم. این موضوع را انفرادی پیگیری می‌کنم اما باید ورود به موضوع به صورت رسمی باشد و از طریق مجلس رسیدگی شود.
یک منبع آگاه نیز به «ایلنا» گفته است: این فرد در درگیری‌های اخیر بازداشت نشده و ربطی هم به تجمعات اخیر نداشته است.
وی تاکید کرد: این فرد توسط نیروی انتظامی در دستگیری مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر بازداشت و سپس اقدام به خودکشی کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
با موافقت رئیس جمهور انجام می‌شود آغاز توزیع سودسهام عدالت / افزایش سقف وام ازدواج به 15میلیون تومان توطئه جدید آمریکا برای تقسیم سوریه هافینگتن پست: اروپا به صحت عقل ترامپ وتوانایی وی در اداره آمریکا شک دارد قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: خروج آمریکا از برجام تاثیری بر مجوزهای «اوفک» ندارد وزیر اطلاعات: اعتراضات اخیر نیازمند ریشه‌یابی است شرکت کنندگان در دومین کنفرانس امنیتی تهران تاکید کردند: مداخلات قدرت‌های فرامنطقه‌ای باعث ناامنی در منطقه شده است 19 دی، ماندگارتر شد حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی: رفتارهای امروز احمدی‌نژاد مصداق پیش‌بینی‌های آیت‌الله هاشمی است مسئولیت سنگین دفاع از برجام توضیحات مدیرکل زندان‌های استان تهران پیرامون خودکشی در اوین با موافقت رئیس جمهور انجام می‌شود آغاز توزیع سودسهام عدالت / افزایش سقف وام ازدواج به 15میلیون تومان کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد پیکر مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس شناسایی شد