مجبور شدم به آلمان بروم


رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه به دليل ايجاد اختلاف نظر در پزشکان معالجم مجبور شدم براي ادامه درمان به آلمان بروم، گفت: ما اصرار کريدم که پروتکل درماني هر چه سريعتر آماده شود تا ما ادامه معالجات را در ايران پيگيري کنيم.
به گزارش ايسنا، آيت‌ا... محمود‌هاشمي‌شاهرودي در نشست خبري با اشاره به اينکه يک سال است مبتلا به مشکلي در روده شده بودم، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها مشخص شد که غده در روده بزرگ است بنابراين به اطبا مراجعه کردم البته دوستان اصرار مي‌کردند که براي معالجه به خارج از کشور بروم که من قبول نکردم.
وي افزود: من در مشهد و تهران به دکتر مراجعه کردم و در بيمارستان ساسان دو عمل جراحي داشتم که بعد از مدتي مشکل ديگري در کليه چپ من ايجاد شد که پزشکان بر سر معالج من دچار اختلاف نظر شدند. برخي از آنها بر عمل جراحي اصرار داشتند و برخي اعتقاد به جراحي نداشتند اما بالاخره غده دوم که بزرگ شده بود مجبور شدم عمل کنم و اين عمل را در بيمارستان ساسان انجام دادم. رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: همين اختلاف نظرهاي پزشکان موجب شد که هم بستگان و هم پزشکان اصرار کنند که معالجه را در خارج از کشور دنبال کنم که به همين دليل مدارک پزشکي به خارج از کشور فرستاده شد البته اين مدارک به مراکز درماني که متخصصان ايراني تاسيس کرده بودند ارائه شد و آنجا مطرح کردند با توجه به اين اختلاف نظرها بايد براي ادامه معالجه به خارج از کشور بروم. هاشمي‌شاهرودي با بيان اينکه بنابراين سفر مختصر، غيررسمي، معمولي و بدون سر و صدا داشتم تا اين اختلاف نظرها حل شود، گفت: پزشکان بررسي کردند و برخي اقدامات آنجا را قبول نداشتند مثل عمل سوم. وي با بيان اينکه در آلمان پزشکان يک عفونت کشف کردند که در ايران کشف نشده بود، اظهار کرد: ما اصرار داشتيم پروتکل درماني سريعتر نوشته شود تا ادامه معالجه در ايران انجام شود زيرا باقي ماندن در آلمان ضرورتي نداشت. در آلمان گفتند اگر درمان در آنجا انجام نمي‌شد عفونت به خون مي‌رسيد و راه علاجي نبود. البته در آلمان هم ما نزد پزشکان خودمان مثل دکتر نجابت و سميعي بوديم. بيمارستان دکتر سميعي مخصوص عمل مغز و اعصاب است اما بخشي هم براي امراض داخلي دارد که آنها لطف کردند و من نزد پزشکان خودمان بودم. شاهرودي با تقدير از همکاري و هماهنگي دولت و پليس آلمان در رابطه با تحرکات عناصر سلطنت‌طلب و معاند، افزود: پس از پايان سير درماني عفونت و براي رفع آثار داروهاي آنتي بيوتيک که نيازمند طي دوره زماني چند هفته‌اي بود، با نظر پزشکان براي ادامه اين روند درماني به کشور مراجعه کرديم. در ادامه اين نشست، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در واکنش به اقدامات و اظهارات اخير ترامپ اظهار کرد: ترامپ فرد جنجال‌طلبي است که همه حتي اروپايي‌ها هم او را شناختند. او فرد متعارفي نبوده و اقداماتش عقلاني نيست، اقدامات او چه در داخل آمريکا و نسبت به رقبايش، موضوع کره شمالي يا قدس همه اقدامات ناموزوني بوده است. اين شخص دنبال خوداظهاري و جنجال‌طلبي است و چون سابقه تجارت هم دارد، دنبال کسب مال از کشورهاي عربي به بهانه فروش اسلحه بوده و مي‌خواهد ثروت مسلمانان را به تاراج ببرد.