دستگیری سه آدم‌ربا و یک سارق مسلح

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: در طرح پاکسازی پلیس، سه آدم‌ربا و یک سارق مسلح شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش میزان، سرهنگ محمود بیدشکی گفت: در راستای ارتقای امنیت عمومی جامعه، طرح برخورد با متخلفان و افراد فرصت‌طلبی که با ایجاد مزاحمت برای مردم در جامعه موجب اختلال در امنیت می‌شوند در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر عنبرآباد به اجرا گذاشته شد. فرمانده انتظامی عنبرآباد با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی که در این طرح انجام گرفت، اظهار کرد: بنر‌هایی در چهار نقطه از مناطق حاشیه‌نشین و جرم‌خیز شهر با محوریت کنترل خشم و دانش عمومی مردم برای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی نصب شد.
وی ادامه داد: هشدار‌های آموزشی در قالب بروشور و همچنین برگزاری ۱۱کلاس آموزشی با دعوت از اساتید مجرب و روحانیان در مدارس و مساجد به جامعه هدف ارائه شد. بیدشکی با اشاره به کشف ۲۲فقره سرقت و کشف ۲فقره کلاهبرداری در این طرح، گفت: سه آدم‌ربا، ۱۲سارق و یک سارق مسلح دستگیر شدند. وی انهدام ۲باند احشام و سرقت منزل و کشف ۶هزار و ۸۰۰لیتر سوخت قاچاق را از دیگر دستاورد‌های این طرح برشمرد؛ در این عملیات ۲۵محل تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی و ۱۵معتاد، قاچاقچی و خرده‌فروش مواد دستگیر شدند.
سایر اخبار این روزنامه
مذاکرات سرنوشت‌ساز در آلمان برای خروج از بن‌بست سیاسی به نتیجه می رسد؟ حبس نفس اروپا در برلین کفن پوشی با سلاح سرد در راه ورود به نهاد ریاست جمهوری با شلیک گلوله متوقف شد قمه کشی در پاستور فرزند رئیس دولت موقت: دلیل استعفای مرحوم بازرگان تسخیر سفارت آمریکا نبود جلال خوشچهره ایده تا عمل در گفت‌وگوی ملی «ابتکار» تکروی‌های برخی چهره‌های سیاسی را بررسی می‌کند مَن ها و تَن ها دلیل یکنواختی فضای ادبیات ایران در دهه های اخیر بررسی شد دمِ سردِ ادبیات «ابتکار» دلایل نمایندگان منتقد دولت درباره اصرار به سوال از رئیس جمهوری را بررسی می کند «ابتکار» از الزامی شدن گواهینامه واکنش در برابر آتش برای دریافت پایان کار ساختمان گزارش می‌دهد سازمان محیط زیست در تصمیم گیری های آب هیچ کاره است؟ مغالطه آبی کلانتری «ابتکار» دلایل تداوم افزایش نرخ ارز علی رغم اطمینان بخشی ها ی مسئولان درباره توقف آن را بررسی می کند در حاشیه همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل و اشتغالزایی بازدید رئیس جمهوری از محصولات تجاری گروه سایپا دستگیری سه آدم‌ربا و یک سارق مسلح