نجفی همچنان استعفا می‌دهد!

محمدرضا ستوده- خبرها حاکی از این است که آقای محمدعلی نجفی با اینکه استعفای دوم‌شان پذیرفته شده ولی همچنان دارند استعفا می‌دهند. معلوم نیست بعد از احضار ایشان به دادستانی چه چیزی به او گفته‌اند یا چه کاری با او کرده‌اند که لحظه به لحظه در حال استعفا دادن است. نزدیکان آقای نجفی می‌گویند: او بعد از استعفای دوم که پذیرفته شد، 812 بار دیگر هم استعفا داده. از خواب بیدار می‌شود استعفا می‌دهد. دست و صورتش را می‌شورد، بعد از اینکه دست‌هایش را خشک می‌کند استعفا می‌دهد. هنگام صبحانه خوردن متن استعفای بعدی‌اش را آماده می‌کند. صبحانه‌اش را که می‌خورد اندکی استعفا می‌دهد سپس به کارهای روزانه‌اش می‌پردازد. از آنجایی که انجام کارهای روزانه فرصت نوشتن استعفای جدید را از او می‌گیرد، آقای نجفی ده‌ها استعفای یدک از قبل آماده کرده و لا‌به‌لای کارهایش چند دقیقه یک‌بار یکی از آنها را امضا می‌کند و برای شورای شهر می‌فرستد. بعد از هر استعفا نیز با دادستانی تماس می‌گیرد و می‌گوید که دوباره استعفا داده است. چندین بار قلم و کاغذ را از جلوی ایشان برداشته‌اند ولی وی متن استعفای خود را فریاد زده و شفاهی استعفا داده است. ایشان در طول روز بی‌دلیل بغض می‌کنند و اشک از چشمانشان جاری می‌شود. خانواده ‌ایشان می‌گویند: در ایام عید هنگام پخش برنامه دورهمی هم چشمانشان خیس و بغض‌آلود بود.
پزشک شخصی آقای نجفی معتقد است: گویا فشارهای پشت پرده آنقدر زیاده بوده که آقای نجفی دچار بیماری «تکرر استعفا» و «بی‌اختیاری استعفا» شده‌اند و دلیل استعفایشان هم همین بیماری است.
دادستانی چندین بار به خاطر استعفای دوم ایشان از آقای نجفی تشکر کرده اما وی دست از استعفا دادن بر نمی‌دارد. تا این لحظه هفت هزار و دویست و شصت و دو برگه A4 جهت استعفاهای ایشان مصرف شده که باعث به هم خوردن تعادل بازار کاغذ و افزایش قیمت آن شده است.
چند تن از بزرگان اصلاحات هم به منزل آقای نجفی رفته‌اند و از وی خواسته‌اند که دست از استعفا دادن بردارد ولی هر بار ایشان دو دستش را روی سرش گذاشته و شروع به جیغ کشیدن کرده و بعد از چندین جیغ وحشتناک و چنگ زدن صورتش یک قلم و کاغذ برداشته و استعفای دیگری را تنظیم کرده است.
با آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای ایشان و برگشتن به حالت عادی!