روحانی به الهام علی اف تبریک گفت

رئیس‌ جمهوری در پیامی با تبریک انتخاب مجدد آقای "الهام علی اف" به عنوان رئیس جمهوری آذربایجان، تاکید کرد که روند گسترش مناسبات دوستانه و برادرانه میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با تداوم مساعی جمیله مسئولین دو کشور همچنان با قوت ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی روز پنجشنبه در پیامی به الهام علی اف انتخاب مجدد وی را به ریاست جمهوری کشور آذربایجان تبریک و آورده است: تبریکات صمیمانه ام را به مناسبت انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان رییس جمهوری آذربایجان ابراز می نمایم.
وی ادامه داد: این انتخاب نشانگر حمایت مردم جمهوری آذربایجان از برنامه‌های دولت و علاقه آنان به ادامه مسیر توسعه و پیشرفت کشورتان با هدایت و تدبیر آن جناب می باشد.
رییس جمهوری در ادامه این پیام می افزاید: تردیدی ندارم که روند گسترش مناسبات دوستانه و برادرانه میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان که ریشه در اشتراکات تاریخی، دینی و فرهنگی دو ملت دارد، با تداوم مساعی جمیله مسئولین دو کشور همچنان با قوت ادامه خواهد یافت. از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و رفاه مردم جمهوری آذربایجان را مسالت دارم.
به گزارش ایرنا، هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان با شرکت هشت نامزد روز چهارشنبه در کشور آذربایجان برگزار شد که الهام علی اف توانست مجددا به ریاست جمهوری این کشور انتخاب شود. وی از سال 2008 در این سمت حضور دارد.
سایر اخبار این روزنامه
تدوین و ابلاغ ضوابط جدید معامله و حواله ارز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با اشاره به حمله موشکی به سوریه: روسای جمهور آمریکا، فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند تولید ماهانه نفت ایران افزایش یافت مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور: برای تامین آب شرب در حوزه آبریز زاینده رود باید بدنبال منابع جایگزین بود دکتر روحانی در تماس تلفنی رئیس‌جمهور سوریه: مسئولیت تبعات تجاوز نادرست اخیر، با سه کشور غربی و حامیان این تجاوز است جنایتکاران دروغگو اتحادیه اروپا زیر بار تحریم ایران نرفت عضو ارشد اندیشکده مرکز مطالعات سیاست اروپا: اروپا برای تداوم برجام آمریکا را تهدید کند روحانی به الهام علی اف تبریک گفت سازمان تعزیرات حکومتی؛ با سودجویان و برهم زنندگان آرامش بازار ارز قاطعانه برخورد می‌شود معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: روابط دولت با مجلس کماکان خوب است شکست ماجراجویی ترامپ و محکومیت بین‌المللی تجاوز نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه دبیرکل حزب‌الله لبنان: اقدامات هالیوودی ترامپ محور مقاومت را نمی‌ترساند دکتر جهانگیری در اجلاس عمومی شورای عالی استان ها: راه حل بسیاری از چالش‌های کشور گفتگوی ملی، انسجام ملی و تقویت امید مردم به آینده کشور است