اطلاعات 78 ميليون ايراني در اختيار کشورهاي خارجي


امام جمعه اراک گفت: نبايد بگذاريم با واردات لوازم‌ آرايشي، مشروبات الکلي و مسافرت‌هاي بي‌جا، سرمايه کشور هدر برود، سرمايه بايد تبديل به خون شود، چراکه اقتصاد کشور ما به تزريق خون احتياج دارد. به گزارش فارس، آيت‌ا... قربانعلي دري نجف‌آبادي در نماز جمعه اراک با اشاره به نوسانات نرخ ارز در دو ماه اخير بيان داشت: شرايط به وجود آمده در خصوص نرخ ارز همه را متأثر کرد و نياز بود، برنامه‌ريزي که در اواخر فروردين صورت گرفت در دو ماه قبل صورت مي‌گرفت، چراکه تقاضاي غلط و بي‌جا از بورس و فرار سرمايه از کشور ظلم بزرگي است.
دري نجف‌آبادي افزود: ارز ناموس و خون پيکر ماست و نبايد بي‌جهت از کشور خارج شود، ما در سال گذشته 110 ميليارد دلار صادرات در کشور داشتيم. وي، مديريت و تدبير حاکمانه در کشور را ضروري دانست و گفت: نبايد بگذاريم با واردات لوازم‌ آرايشي، مشروبات الکلي و مسافرت‌هاي بي‌جا، سرمايه کشور هدر برود، سرمايه بايد تبديل به خون شود، چراکه اقتصاد کشور ما به تزريق خون احتياج دارد و نبايد بگذاريم آبروي کشور به لحاظ تدابير غيرحکيمانه از بين برود. نجف‌آبادي خود به فضاي مجازي اشاره کرد و توضيح داد: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري سرور فضاي مجازي کشور نبايد در اختيار کشورهاي خارجي باشد، در اين موضوع همانند مشکلات ارزي، دير اقدام کرديم و سرورها و سايت‌هاي مجازي و تمام اطلاعات و دارايي خود را در اختيار آنها قرار داديم.
 وي با بيان اينکه در خصوص فضاي مجازي روزانه حدود يک ميليارد دلار به‌ حساب کشورهاي خارجي واريز مي‌شود، اظهار داشت: بايد همت کنيم خودمان در زمينه طراحي يک کانال اطلاع‌رساني و فضاي مجازي داخلي تلاش کنيم، چراکه کشورهاي خارجي اطلاعات 78 ميليون نفر را در اختيار دارند که بايد تدابير ويژه‌اي انديشيده شود.