پیش‌بینی‌های لازم برای خروج احتمالی آمریکا از برجام اتخاذ شده است

ريیس دفتر ريیس‌جمهور با بیان اینکه از اواخر سال گذشته پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با خروج احتمالی آمریکا از برجام صورت گرفته و برای برخورد منطقی با این تصمیم آمادگی وجود دارد، عنوان کرد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در صورت خروج آمریکا از برجام، کشور چندان متاثر از تبعات ناشی از این اقدام نشود.
به گزارش ایسنا، محمود واعظی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس در آستانه سفر ريیس جمهور به این استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه 22 اردیبهشت و زمان اعلام آمریکا برای ماندن در برجام و یا خروج از آن هستیم؛ سفر دکتر روحانی از اهمیت دو چندانی برخوردار خواهد بود.
واعظی با اشاره به تبلیغات منفی و مسموم رسانه‌های خارجی و برخی ایادی داخلی آن ها مبنی بر القای اختلاف بین دولت و برخی شخصیت‌های این استان بیان کرد: به فضل الهی نگاه حمایتی مردم به این سفر و حضور پرشور آنان در مراسم دیدار با ريیس جمهور منتخب در سبزوار و نیشابور، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
ريیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه از اواخر سال گذشته پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با خروج احتمالی آمریکا از برجام صورت گرفته و برای برخورد منطقی با این تصمیم آمادگی وجود دارد، عنوان کرد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در صورت خروج آمریکا از برجام، کشور چندان متاثر از تبعات ناشی از این اقدام نشود. به مدد همراهی مردم با دولت، تحت رهبری‌های مقام معظم رهبری، این موضوع به بهترین شکل مدیریت خواهد شد.


اولویت دولت کاهش تصدی‌گری دولت و برون‌سپاری وظائف غیرحاکمیتی
واعظی با اشاره به توجه جدی دولت به خراسان رضوی تصریح کرد: تلاش بر این است که علاوه بر لحاظ کردن نیازهای مردم استان، زائران نیز در برنامه‌های این خطه به صورت ویژه دیده شوند.
کاهش تصدی‌گری دولت و برون‌سپاری وظائف غیرحاکمیتی به بخش خصوصی یکی از رویکردها و اولویت‌های دولت است و این مهم در خراسان رضوی به خوبی به اجرا در آمده است. به مدد همراهی تمامی بخش‌ها و همراهی جدی آستان قدس رضوی شاهد تحولات بسیار خوبی در این استان هستیم.
ريیس دفتر ريیس جمهور با بیان اینکه حدود سه میلیون جویای کار در کشور وجود دارند، عنوان کرد: ایجاد شغل اولویت اول دولت است که این مهم با سرمایه گذاری‌ها، تسهیلات و... مدیریت و ساماندهی می‌شود.
خراسان رضوی طی سال گذشته در حوزه اشتغال عملکرد شاخصی داشته و رتبه نخست کشور در ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را به خود اختصاص داد.واعظی خاطرنشان کرد: با توجه به ظهور و حضور قدرتمند بخش خصوصی در اقتصاد خراسان رضوی مقرر شد که منابع صندوق توسعه در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.وی ضمن تشریح برنامه‌های سفر دکتر روحانی به خراسان رضوی، هدف از ملاقات با نماینده ولی فقیه در استان را بهره‌گیری از نقطه نظرات وی برای بهتر برگزار شدن جریان این سفر عنوان کرد.