در نشست خبری ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام شد: فردا اول ماه مبارک؛ رمضان امسال 29 روز است

عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب از 29 روزه بودن ماه رمضان امسال خبر داد و تاکید کرد با توجه به رویت هلال ماه در غروب امروز (چهارشنبه)، فردا(پنجشنبه) اولین روز ماه مبارک رمضان است.
به گزارش خبرگزاری فارس، نشست خبری حجت‌الاسلام علیرضا موحدنژاد، عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.
موحدنژاد گفت: طبق سنوات گذشته حدود 120 گروه در نقاط مختلف کشور، از روز چهارشنبه، 29 شعبان(امروز) اقدام به رویت هلال ماه مبارک رمضان می‌کنند.
وی اظهار داشت: پیش‌بینی کارشناسان این است که هلال ماه مبارک رمضان در امروز چهارشنبه، به سادگی قابل رویت باشد بنا بر این روز پنجشنبه، اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.


عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: در عربستان سعودی، امروز به عنوان اول ماه مبارک رمضان اعلام شده است که از نظر ما مبنای آنها برای استهلال اشتباه است.
وی با بیان این که ماه رمضان امسال 29 روزه خواهد بود گفت: بعضی از کشورها امروز را ماه رمضان اعلام کردند، ولی ستاد استهلال اشتباه نکرده است. چهارشنبه 29 شعبان است. روز بیست و هشتم کسی استهلال نمی‌کند و هیچ دلیل علمی نمی‌بینیم که بخواهیم استهلال کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
در مجلس صورت گرفت دو فوریت طرح افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت تصویب شد موگرینی: اروپا به همراه روسیه و چین برجام را حفظ خواهند کرد جهان یک صدا جنایت صهیونیست‌ها علیه غزه را محکوم کرد دکتر روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفرای جدید 5 کشور؛ تاکید رئیس‌جمهور برایستادگی جامعه جهانی و اتحادیه اروپا دربرابر تعمیم غیرحقوقی قوانین داخلی آمریکا بر سایر کشورها وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: اولین سبد غذایی سال 97 در روزهای نخست ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود عطوان: سلاح حکام عرب تنها برای کشتار اعراب است مقتدی صدر به پیروزی نهایی در انتخابات عراق و تشکیل دولت نزدیک‌ شد مقام ارشد اتحادیه اروپا: همکاری‌های ایران و اروپا در بخش انرژی ادامه می‌یابد معاون وزیر اقتصاد: هیچ قرارداد اقتصادی با ایران کتبی یا شفاهی لغو نشده است یکه‌تازی موج‌سواران در نشست خبری ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام شد: فردا اول ماه مبارک؛ رمضان امسال 29 روز است با حضور فرمانده کل سپاه؛ نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور افتتاح شد وزیر دفاع: با کشورهای مستقل آماده همکاری هستیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: پوشش محلی زنان در ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس منع ندارد موگرینی: اروپا به همراه روسیه و چین برجام را حفظ خواهند کرد موگرینی: اروپا به همراه روسیه و چین برجام را حفظ خواهند کرد موگرینی: اروپا به همراه روسیه و چین برجام را حفظ خواهند کرد موگرینی: اروپا به همراه روسیه و چین برجام را حفظ خواهند کرد موگرینی: اروپا به همراه روسیه و چین برجام را حفظ خواهند کرد