لزوم تحقیق و تفحص از نحوه اعطای سهمیه طرح‌ترافیک

شفافیت از شعارهای مدیریت‌شهری در دوره جدید بود و برای پایان دادن به شائبات و ابهاماتی که در موضوع شیوه اعطای طرح ترافیک به وجود آمده‌است، اعضای شورای شهر باید در این زمینه از مسئولان شهرداری پاسخ خواسته و اذهان عمومی را آگاه سازند.
اینکه بسیاری از خبرنگاران که بی‌شک سهمیه‌ای از طرح ویژه دارند ولی حق آن‌ها داده نشده و بدتر از آن مشخص نیست این سهمیه‌ها به چه افرادی واگذار شده، جای تاسف دارد.
ملت به شورای نوینی رای داده و اعتماد کردند که دیگر شاهد اقدامات مافیایی سیاست‌زده در مدیریت شهر نباشیم ولی گویی برخی همان مسیری را می‌روند که جریان حاکم در دوره‌های قبل مد نظر داشت.
بی‌شک حق گرفتنی است‌ و ظلم و فساد پایدار نخواهد ماند و اعضای‌شورای شهر نباید از برخورد با فساد واهمه‌ای داشته باشند و برای آنکه مدیریت‌شهری شیشه‌ای را به نمایش بگذارند باید از نحوه اعطای طرح‌ترافیک به ویژه سهمیه‌های خاص، تحقیق و تفحص کنند تا شائباتی که در جامعه ایجاد‌شده از بین برود و اگر ویژه‌خواری در این بین یافت شد مسببان و عُمال این جریان را رسوا کنند.


بی‌شک در شورای شهر هستند دلسوزانی که دل در گروی مردم داشته و به دنبال ساخت دنیای‌پوشالی و تخریب اعتماد مردم نیستند؛ به همین دلیل مردم انتظار دارند تا در این زمینه روشنگری کنند و نگذارند عده‌ای نام این شورا را در آینده به ناپاکی یاد‌کنند.