واکنش نوبخت به شایعه ارتباط فرزندش با موساد

در پی برخی اتهامات وارده شده به محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت به تخریب‌هایی که علیه او و نزدیکانش مطرح شده است، واکنش نشان داد.
به گزارش ایلنا،‌ محمدباقر نوبخت در حساب شخصی خود در توئیتر درباره اتهامات و تخریب‌ها علیه وی و نزدیکانش واکنش نشان داد و نوشت: در هفته‌ای که گذشت ٣ ادعای کذب درباره اینجانب در فضای مجازی منتشر شد: ١-آقای مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری خواهرزاده من است! ٢- فرزندم با موساد (رژیم صهیونیستی) رابطه مخفیانه دارد!! ٣- اتهام وقیحانه مالی در مورد اینجانب!!! آنچه در بضاعت توئیتر می‌توان گفت این است که: «نادرستی ادعای اول به آسانی با تحقیق محلی و از اسناد سجلی قابل تشخیص است و در مورد دیگر اتهامات مضحک هم توصیه می‌شود مستندات و مدارک را به مراجع امنیتی و قضایی ارسال و تصویر آن‌ها را به مردم منعکس نمایید!»
سایر اخبار این روزنامه
امان‌الله قرایی مقدم در گفت‌وگو با «ابتکار»: ناکارآمدی محورهای توسعه زاییده رویکردهای جناحی است «ابتکار» دلایل موفقیت فراکسیون امید در تصاحب ریاست کمیسیون‏های استراتژیک مجلس را بررسی کرد منوچهر والی‌زاده در گفت‌وگو با «ابتکار» از وضعیت رادیو، دوبله و سینما می‌گوید تنها به خاطر معرفت شنونده‌ها به رادیو می‌روم! علیرضا صدقی در مسیر پیروزی کدام شهرهای ایران می‌تواند بهترین مقصد سفرهای تابستانی باشد؟ سفر به خنکای تابستان آیا می‌توان داستان‌های خیلی کوتاه را بخشی از ادبیات دانست؟ فصل خزان کلمات در دنیای داستان روز گذشته واردات 1400 کالا از جمله خودرو به کشور ممنوع شد حمایت از تولید داخل یا تنگ‌تر شدن دایره ارز 4200 تومانی؟ فدراسیون فوتبال با مربی پرتغالی به توافق اولیه دست یافت با کی‌روش تا ۲۰۲۲ «ابتکار» از تفریحات لاکچری‌بازها در فصل گرما گزارش می‌دهد هشتگ تابستون! سرنوشت‌سازترین انتخابات ترکیه کلید خورد رویاهای اردوغان در چالش صندوق‌های رای واکنش نوبخت به شایعه ارتباط فرزندش با موساد رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از ایران خودرو: دست دلالان را از بازار خودرو قطع می‌کنیم