سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213
چگونه صرفه جویی کنیم


از کجا شروع کنیم

منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم
  افزایش قیمت سکه / یعقوب ابراهیم زاده: تکلیف اینجانب و امثال اینجانب که با حقوق اندک بازنشستگان مجبور هستیم هر 3 ماه بابت مهریه سکه پرداخت کنیم چیست که با این قیمت افزایش سکه، با حقوق 3 ماه بازنشستگی خود هم قادر به پرداخت یک سکه نیستیم. لطفاً فکری به‌حال ما کنید.
  پرداخت بودجه به استقلال و پرسپولیس از بودجه عمومی / ابراهیمی: چرا از بودجه عمومی کشور به 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال بودجه پرداخت می‌شود؟
  صرفه‌جویی در مصرف آب / اسکندری: در خصوص صرفه‌جویی در مصرف آب پیشنهادی دارم و آن این است که نظارت بیشتری در سطح شهر انجام دهند و افرادی که اقدام به هدر دادن آب مثل شستن ماشین و بازگذاشتن شیرآب در سطح شهر می‌کنند با آنان برخورد جدی شود و این افراد را جریمه یا نسبت به قطع کنتور آب آنها اقدام کنند تا دیگر شاهد این قبیل رفتارها نباشیم.
  بسته بودن سایت وزارت اقتصاد و دارایی / آقای خیرالله گلریز: چرا سایت وزارت اقتصاد و دارایی بعداز 15 هر ماه بسته می‌شود. مردم می‌خواهند مالیات پرداخت کنند ولی سایت بسته است. چند بار جهت پرداخت مالیات به مراکز ثبت‌نام مراجعه کردم ولی سایت بسته بود.
  مشکلات تهیه وثیقه در شهر قم / عبدالمطلب سبحانی از همدان: ما یک زندانی در شهر قم داریم و برای گذاشتن وثیقه جهت آزادی زندانی به دادگاه مراجعه کردیم. وثیقه قم را قبول می‌کنند ولی وثیقه شهر همدان را قبول نمی‌کنند.می‌خواستم بگویم چرا باید مشکل به این صورت باشد. وقتی ما در همدان زندگی می‌کنیم چگونه می‌توانیم وثیقه از شهر قم تهیه کنیم؟
  مصرف آب کارگاه‌های ساختمانی / آقای رحیمی: کارگاه‌های ساختمانی که در حال ساخت و ساز هستند و از آب تصفیه‌ لوله‌کشی استفاده می‌کنند و اصلاً هیچ صرفه‌جویی نیز انجام نمی‌دهند. پیشنهادم این است که اینها را ملزم به استفاده از آب تانکر کنند که با این کار جلوی اسراف آب گرفته شود.