حال نواز شریف وخیم است

حزب سیاسی نواز شریف نخست‌وزیر سابق و درحال حاضر محبوس پاکستان از وخیم شدن وضعیت سلامت وی خبر داده و از مقامهای این کشور خواسته هر چه سریعتر او را به بیمارستان منتقل کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پرویز راشد، سخنگوی حزب مسلم لیگ نواز پاکستان درحالی این مساله را اعلام کرده که قرار است پزشکان اقدام به معاینه نواز شریف کنند که سابقه ابتلا به بیماری قلبی را دارد.
در سال 1395 نواز شریف یک عمل جراحی قلب باز در شهر لندن انجام داد.
او از 22 تیر در زندانی در شهر راولپندی پاکستان به سر می‌برد. او در این تاریخ از لندن به پاکستان باز گشت و به منظور طی مجازات 10 سال حبس خود به اتهام فساد به زندان منتقل شد.


راشد اظهار کرد، حزب وی به دنبال هیچ گونه امتیازی برای نواز شریف نیست بلکه تنها می‌خواهد او از حقش برای درمان توسط یک پزشک استفاده کند.
درحالی که قرار است روز چهارشنبه انتخابات مجلس در پاکستان برگزار شود تنش‌ها و خشونت در این کشور در آستانه این انتخابات تشدید شده است.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر اقتصاد: 2 هزار و 500 فراری مالیاتی و 3 هزار شرکت صوری شناسایی شدند رهبر معظم انقلاب: نه یهودی‌سازی فلسطین اتّفاق می‌افتد نه معامله قرن واکنش تند وزارت خارجه ایران به اظهارات مداخله‌جویانه پمپئو قاسمی: سخنان پمپئو نشانه درماندگی آمریکا است دیدار غیرمنتظره وزیر خارجه و رئیس ستاد ارتش روسیه با نتانیاهو در قدس محسنی اژه‌ای خبر داد: بازداشت چهار مدیر وزارت صنعت در خصوص ثبت سفارش خودرو با حضور وزیر دفاع؛ خط تولید موشک هوا به هوای فکور افتتاح شد پاسخ وزارت کشور به سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی سیاهی لشکر ترامپ دکتر روحانی در دیدار با هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی: تقویت هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر دولت و مجلس برای رفع مشکلات مردم ضروری است سخنگوی کاخ سفید: ترامپ قصد افزایش تنش با ایران را ندارد در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی؛ «محمدرضا خباز» به عنوان استاندار خراسان شمالی انتخاب شد دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر داد احتمال رفع فیلتر تلگرام موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مقصد گردشگران خارجی می‌شود در ساعت 22 و 53 دقیقه؛ طولانی‌ترین ماه‌گرفتگی قرن جمعه رخ می‌دهد حال نواز شریف وخیم است