نظــــر مـــردم


  شرایط تبعیض‌آمیز در تعویض دفترچه بیمه تأمین اجتماعی / آقای کریمی: اینجانب بازنشسته تأمین اجتماعی هستم. خودم و همسرم دیابت داریم و مرتب از دفترچه تأمین اجتماعی استفاده می‌کنیم. جهت تعویض دفترچه بیمه همسرم به کارگزاری بیمه مراجعه کردیم که به ما اعلام کردند چون دفترچه شما زود تمام شده است باید ماه دیگر جهت تعویض دفترچه مراجعه کنید. این چه قانونی است؟ همسرم هم‌اکنون به دفترچه نیاز دارد تا ماه دیگر چگونه باید صبر کنیم؟
  پایین بودن کیفیت نان در اصفهان / بهمن کلینی: کیفیت نان در اصفهان در اکثر نانوایی‌ها خراب است و قابل خوردن نیست. لطفاً مسئولان نظارت بیشتری در این باره داشته باشند.
  انتقاد به صحبت‌های آقای پزشکیان / مرضیه اکبری: اینجانب از مالباختگان مؤسسه مالی آرمان وحدت هستم و تا حالا ریالی از مطالبات ما پرداخت نشده است ولی آقای پزشکیان در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که تا همین لحظه تعداد 6 هزار نفر از سپرده‌گذاران مبلغ بالای 200 میلیون تومان را دریافت کرده‌اند. می‌خواستم به آقای پزشکیان بگویم که چرا خبر دروغ اعلام می‌کنید و این مبالغ به چه کسانی پرداخت شده است؟ من و تمام سپرده‌گذاران هیچ رقمی دریافت نکرده‌ایم.


  ضرورت تجدیدنظر در تعرفه مصرف برق رستوران - باغ‌ها / آقای کریمیان: شرکت برق هیچ نظارتی بر مصرف برق باغ‌های اطراف تهران که اکثراً تبدیل به رستوران شده‌اند نمی‌کند. ظاهراً تعرفه برق این باغ‌ها بر اساس تعرفه کشاورزی است و نیم بها محاسبه می‌شود، به خاطر همین موضوع این باغ - تالارها هیچ گونه صرفه‌جویی در مصرف برق ندارند و برای روشنایی از لامپ‌های پرمصرف استفاده می‌کنند. از شرکت برق درخواست داریم در محاسبه تعرفه برق مصرفی این باغ‌ها تجدیدنظر کند.
  نبود قطعه یخچال داخلی در نمایندگی / علی خاکبان: از رشت تماس می‌گیرم. سه ماه پیش یک یخچال فریزر خریداری کردم. در همان ابتدای خرید یخچال، هر دو در آن ایراد داشت که از شرکت مراجعه کردند و گفتند به مرور زمان ایراد برطرف خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد. یکی از قطعات روی در یخچال نیز شکسته است که به نمایندگی مراجعه کردیم اما آنها گفتند این قطعه دیگر تولید نمی‌شود. چرا محصولی که ساخت داخل است نباید قطعات آن در نمایندگی موجود باشد؟