یک روز هم در کوچه ما عروسی می‌شود آقای ساشا!

آفتاب یزد- گروه شبکه: محمد سبحانی معروف به ساشا، فرزند سفیر سابق ایران در مکزیک و ونزوئلاست. تصاویر منتشر شده از او در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است. به گزارش خبرآنلاین، او در تازه ترین ویدئو منتشر شده در صفحه شخصی‌اش در واکنش به کمپین فرزندت کجاست که هدف از آن پیدا کردن آقازاده‌های خارج‌نشین است که از موقعیت‌های والدین مسئول خود استفاده کردند و در خارج از مرزهای کشور امرار معاش می‌کنند، خطاب به کاربران گفت: «تا کی می‌خواهید حسادت کنید، به جای اینکه وقتتان را بگذارید در حساب من بد و بیراه بنویسید فکرتان را بگذارید به کار و پولی در بیاورید اگر نمی‌توانید پول دربیاورید و زندگی کنید بروید و بمیرید تمام.» اوپیش از این نیز با تصاویر تفریحات خود خبر ساز شده بود.انتشار این ویدئو همزمان با بحث داغ کمپین فرزندت کجاست؟ واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.
یکی از کاربران نوشته است:« برادر عزیزم اگر شما و امثال شما سر تون رو از بیت المال ملت بکشند بیرون ... ملت ما به اندازه کافی پول داره »
شخصی نیز نوشته است:«دو روز بدون پول بابات زندگی کن ببین میتونی از گشنگی نمیری بعد این چرندیات بگو»
دیگری نوشت:« این آقازاده گویا عقل و شعور چندانی ندارد و پدری که حداقل آدم بودن را یادش بدهد هم نداشته ،اما سوال این است که آیا کلا هیچ آدم باشعور دیگری


نیز دور و برش نیست تا اندکی کنترلش کند که این همه بی شعوری و بی شخصیتی را فریاد نزند»
کاربران دیگر گفته‌اند:«این آقازاده درک درستی از وضعیت پیرامونش نداره. تابحال نه نون خریده نه به فکر پس انداز افتاده، نه حتی کاری که داره از فکر خودش بوده که مردم رو به بی‌فکری و بی‌کاری متهم می‌کنه و ازشون میخواد بمیرن»،« انقدر خوشبختی کاذب و بی محتوات رو جار نزن الان شرایط مردم مملکت ما که چیزی ازش نذاشتیت خوب نیست. شعور بهت اعتبار میده نه ماشین لوکس. مثل اینکه در تربیت کردنت موفق نبودن»،«همیشه سعی می‌کنم برای هیچ کسی آرزوی مرگ نکنم. چون عمر دست خداست و مرگ سرنوشت همه. اما هنوز اونقدر خودساخته نشدم که نتونم نفرین نکنم. امیدوارم به ذلت بیفته. خدا رو شکر که جای امثال ساشا ... نیستم. چون اگر بودم شاید رفتاری زشت‌تر از این نشون می‌دادم»،« ساختاری رو که باعث شده آدمی مثل تو توش به عمل بیاد باید تحلیل کرد»،« خودت کمبود داری که پیج برای دیگران ساختی»،« اگر بابات نبود مرگت از گشنگی بود حالا به مردم ایران توهین می‌کنی»،« خدا نگذره از این آقازاده‌ها که تو این روزای سخت و ناراحت کننده نمک به زخم مردم میپاشن»،« تاریخ بهترین معلم موجوداتیه که بیشتر از نوک دماغشون رو نمی‌بینند»،« خیالی نیست بالاخره یه روزی تو کوچه ما هم عروسی میشه»،« من نمی‌دانم کسی که نمی‌تواند بچه‌اش را راهنمایی و تربیت کند چگونه سفیر یک کشوری شده که بخشی از وظایفش فرهنگی است»