برگزاری مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره)

در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، هزاران تن از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل بیت آن حضرت در حسینیه امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند.
در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه خداوند مومنان را با بلاها آزمایش می‌کند، گفت: حکمت‌های زیادی در بلاها وجود دارد که مهمترین آن تواضع و رشد انسان است. سخنران مراسم با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های عقیله بنی‌هاشم سلام‌الله‌علیها در روز عاشورا و پس از آن، افزود: حضرت زینب سلام‌الله‌علیها عقل و درایت را از جدشان پیامبر اسلام (ص)، شجاعت را از پدرشان امام علی(ع)، عفت و حیا را از مادرشان حضرت فاطمه(س)، صبر را از برادرشان امام حسن (ع) و عزت را از حضرت سیدالشهدا (ع) به ارث بردند لذا ایشان شبیه‌ترین شخص به برادرشان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند. همچنین مداحان اهل‌بیت، محمدرضا طاهری و سماواتی در این مراسم به ذکر مصیبت اهل بیت علیهم‌السلام، قرائت دعا و مرثیه‌سرایی پرداختند. گفتنی است، مراسم عزاداری شب‌های تاسوعا و عاشورا نیز با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شده بود.
سایر اخبار این روزنامه
برگزاری مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) محمدعلی وکیلی چه می‌شود و چه باید کرد؟ «ابتکار» از نوسان عجیب تعداد پرونده‌های جرایم اطفال در 5 سال اخیر گزارش می‌دهد قربانیان کوچک جرایم بزرگ تغییرات آب و هوایی چگونه می‌تواند تکامل انسان را تحت تاثیر قرار دهد ذوب تفاوت نژادی در گرمایش زمین چرا کتاب‌های سلبریتی‌ها بهای عجیبی دارند؟ قیمتِ شهرت «ابتکار» از نگاه نمایندگان به طرح فروش نفت در بورس گزارش می‌دهد بورس علیه تحریم نفتی «‌ابتکار» از جدال دیپلماتیک میان تهران و واشنگتن قبل از هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل گزارش می‌دهد بیژن نامدار زنگنه در گفت‌و‌گو با بلومبرگ: هر کشوری بگوید کمبود را جبران می‌کند بر علیه ایران اقدام کرده است بیژن نامدار زنگنه در گفت‌و‌گو با بلومبرگ: هر کشوری بگوید کمبود را جبران می‌کند بر علیه ایران اقدام کرده است مینا میرزا آقا کارگردان نمایش «تو کجا بودی وقتی اوفلیا خودشو کشت؟» در گفت‌وگو با «ابتکار»: مینا میرزا آقا کارگردان نمایش «تو کجا بودی وقتی اوفلیا خودشو کشت؟» در گفت‌وگو با «ابتکار»: پیروزی پرگل دختران فوتبالیست ایران در مقدماتی قهرمانی آسیا دبیرکل سازمان ملل تعهد همگانی به ارزش‌ها و قوانین جهانی را خواستار شد هدف ما بر هم زدن عدم توازن قدرتی است که مدت‌هاست در سازمان ملل وجود دارد دبیرکل سازمان ملل تعهد همگانی به ارزش‌ها و قوانین جهانی را خواستار شد هدف ما بر هم زدن عدم توازن قدرتی است که مدت‌هاست در سازمان ملل وجود دارد به مناسبت ٣١ شهریور؛ سالروز آغاز جنگ ٨ ساله ایران و عراق کوکو؟! کوکو؟! کوکو؟! به مناسبت ٣١ شهریور؛ سالروز آغاز جنگ ٨ ساله ایران و عراق کوکو؟! کوکو؟! کوکو؟!