مادورو: کاخ سفید می‌خواسته من را بکشد

نیکلاس مادورو آمریکا را به دادن دستور به کلمبیا برای ترتیب دادن نقشه قتل خود متهم کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اظهار کرد: این را به تمام جهان می‌گویم، دستور قتل مادورو ازسوی کاخ سفید که خواستار قتل من است به دولت بوگوتا داده شده است.
مادورو همچنین تاکید کرد که اقدامات آتی برای قتل او ناکام خواهند ماند.
مادورو طی رژه‌ای نظامی در کاراکاس و در اوایل ماه اوت مورد حمله قرار گرفت. در این حمله آسیبی به مادورو نرسید اما هفت سرباز ونزوئلایی زخمی شدند.
رئیس جمهور ونزوئلا بارها واشنگتن و بوگوتا و به ویژه خوان مانوئل سانتوس، رئیس جمهور سابق کلمبیا را به دست داشتن در این حمله متهم کرده است. ونزوئلا علاوه بر آن می‌گوید، مسئولیت هر گونه حمله احتمالی در خاک کشورش را بر عهده کلمبیا می‌داند. وزارت امور خارجه کلمبیا دست داشتن در حمله بوگوتاو اقدام به قتل مادورو را تکذیب کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه دو ساعت و نیمه با سران قوا درباره مسائل اقتصادی: کار جهادی برای حل مشکلات اقتصادی مردم افتتاح 12 طرح بهداشتی در مازندران با حضور وزیر بهداشت مردم چه گناهی کرده‌اند؟ حمله ترامپ به بانک مرکزی آمریکا: بانک مرکزی آمریکا از کنترل خارج شده است دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی: عضویت ایران در FATF بهانه را از دشمنان می‌گیرد سازمان ملل: عربستان کودکان یمنی را می‌کُشد پیشنهاد رشوه 5 میلیارد دلاری «بن سلمان» به اردوغان برای بستن پرونده قتل قاشقچی با حکم دکتر روحانی؛ رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب شد با صدور پیام‌هایی جداگانه؛ رئیس‌جمهور به محسن و پرویز اسماعیلی تسلیت گفت مکرون ادعای وزیرش درباره ایران را رد کرد کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف حاکم در آلمان مادورو: کاخ سفید می‌خواسته من را بکشد امیر سرتیپ حیدری: پهپادهای جدید نیروی زمینی ارتش امسال رونمایی می‌شوند وزیر نیرو: 26 نیروگاه به ظرفیت برق کشور اضافه می‌شود