امیر سرتیپ حیدری: پهپادهای جدید نیروی زمینی ارتش امسال رونمایی می‌شوند

فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی از پهپادهای جدید این نیرو تا پایان سال 97 خبر داد.
امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان این‌که «امسال پهپادهای جدید این نیرو رونمایی خواهند شد»، اظهار کرد: پهپادهایی که امسال رونمایی می‌شوند، در لینک‌های پروازی جدیدی به انجام ماموریت خواهند پرداخت‌.
وی پهپادهای ارتش را وسایل دفاعی و نظامی منحصر به فرد دانست و گفت: نیروی زمینی ارتش فناوری تولید و بهره‌برداری پهپاد را دارد و این فناوری را بومی کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این‌که «هیچ خطری امنیت و آسایش جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند»، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مسئولیت حفظ تمامیت ارضی را بر عهده دارد و ما برای انجام دادن صحیح این ماموریت، حضوری فعال در مرزها داریم.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه دو ساعت و نیمه با سران قوا درباره مسائل اقتصادی: کار جهادی برای حل مشکلات اقتصادی مردم افتتاح 12 طرح بهداشتی در مازندران با حضور وزیر بهداشت مردم چه گناهی کرده‌اند؟ حمله ترامپ به بانک مرکزی آمریکا: بانک مرکزی آمریکا از کنترل خارج شده است دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی: عضویت ایران در FATF بهانه را از دشمنان می‌گیرد سازمان ملل: عربستان کودکان یمنی را می‌کُشد پیشنهاد رشوه 5 میلیارد دلاری «بن سلمان» به اردوغان برای بستن پرونده قتل قاشقچی با حکم دکتر روحانی؛ رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب شد با صدور پیام‌هایی جداگانه؛ رئیس‌جمهور به محسن و پرویز اسماعیلی تسلیت گفت مکرون ادعای وزیرش درباره ایران را رد کرد کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف حاکم در آلمان مادورو: کاخ سفید می‌خواسته من را بکشد امیر سرتیپ حیدری: پهپادهای جدید نیروی زمینی ارتش امسال رونمایی می‌شوند وزیر نیرو: 26 نیروگاه به ظرفیت برق کشور اضافه می‌شود