بررسی فعال سازی کارت‌های سوخت در دستور کار هفته جاری کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی فعال سازی کارت سوخت ها در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون خبر داد.
اسد الله قره خانی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: کمیسیون انرژی در روز یکشنبه هفته جاری جلسه ای را در خصوص بررسی فعال سازی کارت سوخت برگزار خواهد کرد. در این جلسه از برخی انجمن ها ، مرکز پژوهش ها و مجمع نمایندگان دعوت شده است تا موضوع فعال سازی کارت سوخت بررسی شود.
وی در ادامه بیان کرد: در جلسه روز یکشنبه بررسی خواهد شد که باتوجه به وضعیت قاچاق سوخت چه تصمیمی می توان برای مدیریت آن اتخاذ کرد.
نماینده مردم علی آباد کتول در ادامه گفت: در روز سه شنبه نیز از مسئولین وزارت نفت دعوت شده تا توضیحاتی را در خصوص عرصه نفت در بورس به کمیسیون ارائه کنند و زیر ساخت ها و بسترهای فراهم شده را شفاف سازی کنند. یکبار در سال ۹۰ این تصمیم گرفته شد، اما موفق نبود. این بار کمیسیون خواستار توضیحات کافی در این زمینه شده است تا به گونه ای نباشد که مانند سال ۹۰ این طرح ناموفق عمل کند. امیدواریم امروز که این کار شروع شده است و کار درستی نیز هست، بتوانیم آن را به نحو احسن انجام دهیم.
سایر اخبار این روزنامه
بررسی فعال سازی کارت‌های سوخت در دستور کار هفته جاری کمیسیون انرژی محمدعلی وکیلی سلاخی انسانیت پشت عابربانک بن سلمان آیا تغییرات ناشی از قانون منع بکارگیری بازنشستگان به نفع یک جریان سیاسی حرکت خواهد کرد؟ «ابتکار» از علل تشکیل تعداد بالای پرونده‌ها در دستگاه قضایی کشور گزارش می‌دهد همه راه‌ها به «دادگاه» ختم می‌شوند! «ابتکار» از سهم، نقاط قوت و ضعف ایران در گردشگری ورزشی گزارش می‌دهد چالش‌های مسافران ورزشکار در سفر به ایران آمریکا برای وضع قوانین مقابله‌ای علیه ایران در پاریس ناکام ماند آیا غرب واقعاً به این نتیجه رسیده که محمد بن سلمان باید از قدرت کنار برود؟ ابهام در سرنوشت سیاسی شاهزاده جوان معاون اول رئیس‌جمهوری: یکی از ضعف‎های کشور دور شدن جریان‌های سیاسی از یکدیگر است سوگل طهماسبی، بازیگر تلویزیون در گفت‌وگو با «ابتکار»: مردم نسبت به اطرافشان دغدغه‌مند هستند معاون اول رئیس‌جمهوری: یکی از ضعف‎های کشور دور شدن جریان‌های سیاسی از یکدیگر است دادستان تهران: امروز ناامنی حرف اول دشمن است