سخنگوی سازمان تعزیرات: قاچاقچیان در تهران 122 میلیارد تومان جریمه شدند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در 6 ماهه نخست امسال، 2هزار و 340 پرونده در تعزیرات استان تهران تشکیل و میزان جریمه آنها حدود 122 میلیارد تومان است.
به گزارش سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی افزود: در 6 ماهه نخست امسال، 2 هزار و 340 فقره پرونده در استان تهران تشکیل و در نهایت 95 درصد پرونده‌ها مختومه شد.
وی ادامه داد: تقریبا حکم 70 درصد از مجازات‌هایی که محکومیت آنها قطعی شده، اجرا شده است.
سخنگوی تعزیرات اظهار داشت: قانون در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، جامع است اما در بخشی از مقررات، نیاز به برورزسانی وجود دارد همچنین قوانین موجود مبارزه با قاچاق کالا، بازدارندگی دارند اما عمده مشکل ما در حوزه قاچاق بحث جزیره‌ای عمل کردن نهادهای مختلف است.


رایگانی درباره میزان جریمه‌های وصول شده از محکومیت قاچاق، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی صرفا صادرکننده رای است و در مرحله اجرا، اقدامات لازم را برای دریافت جریمه‌های نقدی از طریق اجرای حکم انجام می‌دهد زیرا بخشی از اجرای حکم مربوط به کالاهای ضبط شده است که این کالاها باید توسط سازمان اموال تملیکی به فروش برسد.
سخنگوی تعزیرات به اقدام مفیدی که در 6 ماهه اول امسال انجام شده است، گفت: در راستای قرار گرفتن کالاهای ضبط شده در مسیر قانونی کمیته ساماندهی و فروش اموال تملیکی در استان تهران تشکیل و از این طریق بخشی از مشکلات حوزه فروش حل و فصل شد.
سایر اخبار این روزنامه
با حضور رئیس جمهوری؛ آذربایجان غربی امروز به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود وزارت اطلاعات: شبکه اخلالگر محصولات پتروشیمی متلاشی شد رئیس مجلس پس از جلسه غیرعلنی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی اعلام کرد راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی در کمیته مشترک دولت و مجلس بررسی می‌شود کرزای: آمریکا در افغانستان شکست خورده است شکست جنگ احزاب علیه ملت یمن قراردادهای بی‌ضابطه و پرهزینه با مربیان خارجی، «آری» یا «نه»؟ واکنش ظریف به مخالفان اظهاراتش در خصوص پولشویی نماینده تبریز: یکپارچه باید از ظریف حمایت کنیم سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایرادات شورای نگهبان به cft مورد بررسی قرار می‌گیرد هزینه چشم بستن بر جرم بن سلمان میانگین حقوق و تسهیلات بانکی فرهنگیان اعلام شد انتصابات جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنگوی سازمان تعزیرات: قاچاقچیان در تهران 122 میلیارد تومان جریمه شدند به دنبال انعقاد تفاهم نامه انجام می‌شود اشاعه فرهنگ استاندارد در کشور از طریق آموزش و پرورش عمومی حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران آموزش و پرورش تلفات آتش‌سوزی کالیفرنیا به 80 کشته و 1276 مفقود افزایش یافت گاردین: کشفیات "سیا" در مورد قتل قاشقچی بن سلمان را رسوا می‌کند از زمان 11 سپتامبر 500 هزار نفر در جنگ‌های آمریکا کشته شده‌اند