میانگین حقوق و تسهیلات بانکی فرهنگیان اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش سقف و کف دریافتی فرهنگیان را اعلام و جزئیاتی از اعطای تسهیلات بانکی به آنها، ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش ‌و پرورش، علی الهیار ترکمن، اظهار داشت: حقوق معلمان براساس سابقه، مدرک و منطقه جغرافیایی تعیین می‌شود زیرا تابع قانون مدیریت خدمات هستند.
وی افزود: دریافتی فرهنگیان از دو میلیون و 100 هزار تومان تا پنج میلیون است؛ البته تعداد آنها که دریافتی بالا دارند، کم است؛ ولی میانگین دریافتی فرهنگیان حدود دو میلیون و 700 هزار تومان است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فرهنگیان در احکام حقوقی تفاوتی با سایر کارکنان دولت ندارند، گفت: آنچه باعث این تفاوت است، دریافتی‌های رفاهی ماهانه جداگانه از احکام است و در آموزش و پرورش غیر از عدد حکم، چیز دیگری نداریم که پرداخت کنیم.


الهیار ترکمن درباره وام‌های اعطایی به فرهنگیان نیز تصریح کرد: غیر از وام صندوق ضروری که در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش قرار دارد، وام‌هایی را در تفاهم با بانک‌های کشور طراحی و درحال اجرا داریم که از جمله آنها وام‌ یکی از بانک‌ها به مبلغ 15، 25 و 50 میلیون تومانی با سود 12 درصد است.
وی افزود: بانک دیگری نیز تسهیلاتی با کارمزد 2 درصد تا سقف 20 میلیون تومان می‌پردازد و رایزنی‌هایی با بانک‌های دیگر هم داشتیم که اگر به سرانجام برسند، اعلام خواهیم کرد.
سایر اخبار این روزنامه
با حضور رئیس جمهوری؛ آذربایجان غربی امروز به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود وزارت اطلاعات: شبکه اخلالگر محصولات پتروشیمی متلاشی شد رئیس مجلس پس از جلسه غیرعلنی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی اعلام کرد راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی در کمیته مشترک دولت و مجلس بررسی می‌شود کرزای: آمریکا در افغانستان شکست خورده است شکست جنگ احزاب علیه ملت یمن قراردادهای بی‌ضابطه و پرهزینه با مربیان خارجی، «آری» یا «نه»؟ واکنش ظریف به مخالفان اظهاراتش در خصوص پولشویی نماینده تبریز: یکپارچه باید از ظریف حمایت کنیم سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایرادات شورای نگهبان به cft مورد بررسی قرار می‌گیرد هزینه چشم بستن بر جرم بن سلمان میانگین حقوق و تسهیلات بانکی فرهنگیان اعلام شد انتصابات جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنگوی سازمان تعزیرات: قاچاقچیان در تهران 122 میلیارد تومان جریمه شدند به دنبال انعقاد تفاهم نامه انجام می‌شود اشاعه فرهنگ استاندارد در کشور از طریق آموزش و پرورش عمومی حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران آموزش و پرورش تلفات آتش‌سوزی کالیفرنیا به 80 کشته و 1276 مفقود افزایش یافت گاردین: کشفیات "سیا" در مورد قتل قاشقچی بن سلمان را رسوا می‌کند از زمان 11 سپتامبر 500 هزار نفر در جنگ‌های آمریکا کشته شده‌اند