درآمدهای کمیته امداد 40 درصد افزایش یافت

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گفت: براساس آمارها درآمدهای این نهاد در هفت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، علیرضا عسکریان روز شنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مدیران کمیته امداد استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین رشد درآمدهای کمیته امداد مربوط به سرفصل زکات با 70 درصد و کمترین آن با 6 درصد مربوط به صدقات مردمی است.
وی بدون اشاره به رقم کمک‌ها بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه این میزان کمک مردمی نشان از دیدگاه قوی دینی و انسانی به همنوعان به همراه اعتمادی است که به کمیته امداد می‌شود.
عسکریان اضافه کرد: استان بوشهر جزو پنج استان برتر کشور در طرح‌های اکرام، صدقات و زکات است.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: افزایش 40 درصدی رشد منابع در جشن عاطفه‌ها و 98 درصدی عید قربان امسال نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد مردم نیکوکار ایران در مسیر انفاق و احسان گام بر می‌دارند.
عسکریان با اشاره به وجود یکهزار و 300 پایگاه نیکوکاری در کشور، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد در سال جاری برون سپاری فعالیت‌ها به مردم است که به دنبال افزایش شمار پایگاه‌های نیکوکاری به 2 هزار مرکز هستیم.
احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر نیز گفت: مردم این استان از ابتدای سال جاری تاکنون 27میلیارد و 220 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی افزود: این میزان صدقه‌های جمع‌آوری شده در زمینه ازدواج، مسکن، آموزش، بهداشت و درمان مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.
سایر اخبار این روزنامه
قیمت خرید تضمینی گندم 1600 تومان تعیین شد رئیس کل بانک مرکزی: پرداخت چک تضمینی صرفا در وجه گیرنده امکان پذیر است معاون اول رئیس جمهور: نهضت تولید علم و فناوری به یک اراده جدی تبدیل شده است تظاهرات در لندن و بغداد در مخالفت با جنگ یمن استیضاح وزیر کشور به هیات رئیسه مجلس ارائه شد خلع سلاح نفتی دشمنان پیشرفته‌ترین ناوشکن غرب آسیا به ناوگان ارتش پیوست وزارت جهاد کشاورزی: تامین کالاهای اساسی نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش یافت معامله ارز تا یک میلیون یورو در صرافی‌ها مجاز شد تظاهرات دانشجویان موریتانی در اعتراض به سفر آتی بن‌سلمان جلیقه زردها پایتخت‌های اروپا را به آتش کشیدند هجمه ها به دولت درکنار برخی اتهامات به مسئولان ظریف، پیشنهاد چهارگانه برای پایان بحران یمن مطرح کرد آمار پایانی متقاضیان اعلام شد؛ جشنواره ملی فیلم فجر 12 روزه شد جزئیات "لغو" احتمالی طرح «زوج و فرد» در تهران ثبت‌نام کنکور ارشد 98 از 16 آذر آغاز می‌شود درآمدهای کمیته امداد 40 درصد افزایش یافت واکنش سخنگوی تعزیرات به گران‌فروشی نان؛ افزیش قیمت نان، سیاست دولت نیست