اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز: احمدی‌نژاد در همان ۸ سال میزان کفایت و درایت خود را نشان داد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر واقعا احمدی‌نژاد فردی کارآمد و کارآفرین بود در همان هشت ساله ریاست جمهوری، خود را به درستی و با کفایت و درایت نشان می‌داد. در حالی که ما می‌دانیم ایشان بالای هفتصد میلیارد دلار درآمد نفتی در اختیار داشت و متاسفانه جامعه را با تورم دو رقمی، گرانی، مشکلات بین‌المللی و قطعنامه‌های پنج گانه شورای امنیت تحویل دولت بعد داد. به گزارش ایلنا «سیدرضا اکرمی»، در واکنش به اظهارات ‌رئیس دولت‌های نهم و دهم مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی یارانه گفت: لازمه جامعه آزاد این است که هر فردی نظر و اندیشه خود را به جامعه بگوید و دلایل آن را هم مطرح کند تا جامعه او را بهتر بشناسند و وجود یا عدم وجود اساس و پایه برای آن اظهارات را تشخیص دهد.
وی ادامه داد: در خصوص آقای احمدی‌نژاد هم به همین شکل است؛ اگر واقعا ایشان فردی کارآمد و کارآفرین بود، در همان هشت ساله ریاست جمهوری، خود را به درستی و با کفایت و درایت نشان می‌داد. در حالی که ما می‌دانیم ایشان بالای هفتصد میلیارد دلار درآمد نفتی در اختیار داشت و متاسفانه جامعه را با تورم دو رقمی، گرانی، مشکلات بین‌المللی و قطعنامه‌های پنج گانه شورای امنیت تحویل دولت بعد داد در حالی که قطعنامه‌ها را هم کاغذ پاره می‌نامید. عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: بر همین اساس هم دیدیم که ایشان بعد از یک دوره داوطلب ریاست‌جمهوری شد و شورای نگهبان او را تایید نکرد. امروز هم عدم کارآمدی احمدی‌نژاد برای جامعه مشخص شده و برخورد مقامات با ایشان مشخص است. معتقد هستم دیگر نباید برای این فرد و سخنانش وقت بگذاریم.
حجت الاسلام اکرمی گفت: در شرایط کنونی باید به مشکلات جامعه بیندیشیم و ببینیم چه شد که متاسفانه از دی ماه سال ۹۶ به این روز افتادیم و وضع ارز، ریال و قیمت کالاهای ما به این میزان دچار عدم ثبات شد.
وی با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: باید نقدینگی بالای امروز کشور را به کارخانجات، تولیدی‌ها و توسعه صنعت گردشگری ببریم تا بتوانیم از این طریق اشتغال ایجاد کرده و مشکل عمده فرزندانمان را حل کنیم. برای حفظ آبروی بین‌الملل خود صادرات با کیفیت را در دستور کار قرار دهیم. همچنین باید به سمت کنترل مصرف انرژی و یا کاهش مصرف‌گرایی برویم. به خود بیندیشیم و به خود متکی باشیم از ظرفیت‌ها و استفاده کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
واکنش اصغر فرهادی به دانلود غیرقانونی «همه می‌دانند» در داخل کشور می‌تواند آغازگر اتفاقات تازه‌ای در سینما باشد؛ همدلی به مناسبت روز جهانی یوز پلنگ، وضعیت این گونه نادر جانوری را بررسی کرد یوز «رویانی» یوز ایرانی نمی‌شود روایت صنعت‌گران از مشکلات تولید در همایش «فرصت‌ها و چالش‌های صنایع پوشاک در شرایط تحریم» گزارش «همدلی» از اختلاف‌نظرها در خصوص قانونی نبودن نقش مجمع تشخیص مصلحت در روند قانونگذاری در گفت‌وگو با «نعمت احمدی» تلاش ماکرون برای عبور از بحران دولت فرانسه با جلیقه‌زردها مذاکره می‌کند رئیس دفتر رئیس جمهوری: باید به شکل مدنی بامطالبات و اعتراض‌های مردم برخورد کنیم فرمانده نیروی دریایی ارتش: در آینده نزدیک در اقیانوس اطلس حضور پیدا‌ می‌کنیم عراقچی: اعضای برجام برای جبران خروج آمریکا در حال برنامه ریزی هستند همایش علمی؛ برای یک قانون اساسی شایسته‌تر اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز: احمدی‌نژاد در همان ۸ سال میزان کفایت و درایت خود را نشان داد