سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را
می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213
نظــــــــر مـــــردم



■  تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی / 326...0937: چرا نیروهای شرکتی در کل بانک ملت تبدیل وضعیت نمی‌شوند؟
■  قدردانی از اورژانس / غلامعلی شیری: می‌خواستم به‌عنوان یک ایرانی از پرسنل زحمتکش اورژانس تشکر کنم که هر موقع تماس می‌گیریم در اسرع وقت خودشان را به بالین بیمار می‌رسانند. واقعاً باید یک روز را به‌عنوان روز تشکر و قدردانی از این عزیزان در نظر گرفت.
■  پیشنهادی برای کنترل قاچاق کالا / 263... 0938: یکی از راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا، کنترل پخش انواع کالاهای قاچاق و غیر مجاز توسط عوامل محترم امنیتی در فروشگاه‌های پوشاک، لوازم بهداشتی، موبایل، داروخانه و... است که به این وسیله براحتی امکان شناسایی و ردیابی عناصر دخیل در کالاهای قاچاق فراهم خواهد شد.
■  زمان نامناسب شروع به کار خط 4 متروی تهران / 101...0935: زمان شروع به کار خط 4 مترو تهران با وجود رفت و آمد زیاد مردم بخصوص کسانی که شیفت شب کار می‌کنند یا صبح زود سر کار می‌روند بسیار دیر است. از شهردار جدید تهران تقاضا داریم فکری برای شروع به کار خط چهار مترو تهران کند. ساعت پنج و نیم اصلاً مناسب نیست حداقل یک ساعت زودتر مفیدتر خواهد بود.
■  سرقت گوشی تلفن در ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی / آقای دینی: از نیروی انتظامی درخواست داریم که به وضعیت دزدی و سرقت لوازم و اشیای مردم در مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی نظارت بیشتری داشته باشند. مدتی قبل فردی در ایستگاه بی‌آر تی با چاقو به اینجانب حمله کرد و قصد سرقت گوشی تلفن همراه را داشت که موفق به این کار نشد. این کار روز روشن و در جلو چشم مردم رخ داد. چرا شرایط باید به این صورت باشد؟
■  قدردانی از دستگیری فروشنده‌های مواد در فشخام صومعه‌سرا / 466...0903: ما اهالی صومعه سرا روستای فشخام از مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر بابت دستگیری فروشنده‌های مواد این منطقه کمال تشکر و قدردانی داریم.