دادستان تهران: فقط یک نامه درباره دانشگاه آزاد به دادسرا رسیده است

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دانشجویان خواست تا نامه‌ها و تذکرات مربوط به حادثه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد را برای بازپرس پرونده ارسال کنند و اعلام کرد: تا امروز-سه شنبه- به جز یک مورد نامه‌ای در این مورد به دادسرای تهران نرسیده است.
به گزارش ایرنا از قوه قضاییه عباس جعفری دولت آبادی روز سه شنبه درباره پرونده حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: دو روز قبل به دانشگاه رفتیم و دانشجویان آنجا گفتند که اطلاعاتی مبنی بر اینکه نامه و طومار نوشتیم، دارند. من هم از آقای بازپرس خواستم که اگر واقعا نامه‌ای وجود دارد به آن رسیدگی شود. وی افزود: من همین جا اعلام می‌کنم که دانشجویان و کسانی که نامه‌هایی نوشته‌اند و به دانشگاه تذکراتی داده‌اند آنها را به بازپرس و دادستانی تحویل دهند و مطمئن باشند که ما به تذکرات قبلی دانشجویان و نامه‌هایی که برای دانشگاه نوشته اند رسیدگی خواهیم کرد؛ لذا در جمع دانشجویان اعلام کردیم که این موارد را به دست ما برسانید. منتهی تا امروز به جز یک مورد چیزی به دست ما نرسیده است بنابراین تاکید داریم که اگر نامه‌ای یا تذکری قبلا داشته‌اند سوابق آن را به ما برسانند تا بررسی کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
چهره‌های سرشناس بسیاری در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر غایب هستند، اما سینماگران جذابی هم به فستیوال ملی سینما می‌آیند «همدلی» از هجوم سودجویان به جنگل‌های آذربایجان شرقی گزارش می‌دهد باران چوب‌خواران بر سر ارسباران ارزیابی «همدلی» از تاثیر مصوبه‌هایی که قرار است یک‌شبه آب بر آتش بحران ارز بریزد نشست اخیر شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و آخرین تغییرات مدیریتی در آن برای رخدادهای مهم پیش رو، بررسی می‌شود در ادامه ترک صحنه‌های همکاری چندجانبه بین‌المللی، آمریکا و اسرائیل از یونسکو هم خارج شدند موگرینی: اروپا همچنان به توافق با ایران پایبند است جانشین فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران: ارتش ماموریت اقتصادی ندارد دادستان تهران: فقط یک نامه درباره دانشگاه آزاد به دادسرا رسیده است پزشکیان: آبروی مسئولان را در صداوسیما می‌ریزیم و اسم مسلمان بر خود می‌گذاریم قدردانی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از جمهوری اسلامی ایران