پزشکیان: آبروی مسئولان را در صداوسیما می‌ریزیم و اسم مسلمان بر خود می‌گذاریم

نایب رئیس مجلس گفت: آبروی نماینده و مدیر و مسئول را در صداوسیمای جمهوری اسلامی از پشت تریبون می‌ریزیم و بعد اسم مسلمان بر خود می‌گذاریم. به اسم شفافیت و تبیین شفافیت آبرو می‌ریزید؟ آبروی یک مسلمان از آبروی کعبه بالاتر است. راحت پشت این تریبون بدگویی علیه کسانی می‌کنیم که برادران ما هستند.
به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان روز گذشته در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور خود گفت:در این اوضاع که آمریکا با تمام قدرتش در مقابل ما ایستاده ما هم همدیگر را تخریب می‌کنیم، برای یکدیگر پرونده می‌سازیم، از بالا تا پایین آبروریزی می‌کنیم.
وی تصریح کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی کسی را دعوت می‌کند، لباس روحانیت تنش است و می‌گوید من شرم می‌کنم از این مجلس. همه نمایندگان این مملکت را زیر سوال می‌برد. به عینی و عین‌الله این دین و مذهب و این قرآن آیا گفته که این حرف‌ها زده بشود؟ چرا ما از پشت تریبون آبروی کسانی را در مملکت می‌بریم که با تمام وجودشان برای انقلاب کار کرده‌اند؟
نایب رئیس مجلس افزود: اگر خداوند قرار بود آدم‌ها را به خاطر گناهان و جرم‌هایشان محاکمه کند، یک نفر سالم نمی‌ماند. خداوند خودش فرصت داده است ما همه اشکال داریم اما حق نداریم اینطوری آبروریزی کنیم.
پزشکیان گفت: اگر قرار است کسی را بگیرند از بالا تا پایین در همان صداوسیما و آن جاهایی که می‌گویند من تبیین می‌کنم و شفاف می‌کنم و هرجای دیگری..... همه ماها گیر داریم. گفت باید حد زنند هوشیار مردم مست را / گفت هوشیاری بیارید اینجا کسی هوشیار نیست.
سایر اخبار این روزنامه
چهره‌های سرشناس بسیاری در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر غایب هستند، اما سینماگران جذابی هم به فستیوال ملی سینما می‌آیند «همدلی» از هجوم سودجویان به جنگل‌های آذربایجان شرقی گزارش می‌دهد باران چوب‌خواران بر سر ارسباران ارزیابی «همدلی» از تاثیر مصوبه‌هایی که قرار است یک‌شبه آب بر آتش بحران ارز بریزد نشست اخیر شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و آخرین تغییرات مدیریتی در آن برای رخدادهای مهم پیش رو، بررسی می‌شود در ادامه ترک صحنه‌های همکاری چندجانبه بین‌المللی، آمریکا و اسرائیل از یونسکو هم خارج شدند موگرینی: اروپا همچنان به توافق با ایران پایبند است جانشین فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران: ارتش ماموریت اقتصادی ندارد دادستان تهران: فقط یک نامه درباره دانشگاه آزاد به دادسرا رسیده است پزشکیان: آبروی مسئولان را در صداوسیما می‌ریزیم و اسم مسلمان بر خود می‌گذاریم قدردانی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از جمهوری اسلامی ایران