تکذیب خبر احضار علی ضیاء و ممنوع‌التصویری زائری به درخواست هیات رئیسه مجلس

ایلنا| سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: اینکه مجری برنامه‌ای احضار شده باشد، صحت ندارد ما به کسی نگفتیم که فردی در صدا و سیما ممنوع التصویر شود. این‌ها اصلا در شان هیات رئیسه و رئیس مجلس نیست.
بهروز نعمتی عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی روز گذشته در حاشیه صحن علنی در جمع خبرنگاران درباره واکنش‌ها به اظهارات مجری برنامه فرمول یک و درخواست ممنوع التصویری زائری یکی از کارشناسان صدا و سیما گفت: در وهله اول همه باید بدانند که اخبار جلسه هیات رئیسه مجلس از طریق سخنگو به رسانه‌ها داده می‌شود.
وی تاکید کرد: از طرف دیگر جلسات ما با مسئولان روال همیشگی دارد و هرچند وقت یک بار با مسئولان صدا و سیما یا معاونان رئیس‌جمهور و وزرا جلسه‌ای برای بررسی مسائل مختلف برگزار می‌کنیم. سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: اخیرا جلسه‌ای با آقای علی عسگری رئیس صدا و سیما و معاونان ایشان برگزار کردیم که جلسه خوبی بود و مواردی در این جلسه بیان شد که توقع مجلس آن است که با توجه به شرایط اقتصادی صدا و سیما به عنوان پشتیبان تولید در این زمینه وقت بگذارد و برنامه‌هایش هم‌پوشانی داشته باشد تا بتوانیم از فضای ایجاد شده عبور کنیم.
نعمتی خاطرنشان کرد: در فضای فعلی باید همه به سمت پیشبرد امور حرکت کنیم و گلایه‌مندی‌ها را هم بیان کنیم اما مجلس آقای ضیاء را احضار نکرده و همان روز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها این مساله تکذیب شده است اما اینکه چرا برخی به آن دامن می‌زنند، جای سوال است.
سایر اخبار این روزنامه
قاسم محبعلی در گفت‌وگو با «همدلی»، سخنان وزیر خارجه آمریکا در قاهره و خبر آغاز خروج نیروهای آمریکا از سوریه را بررسی کرد «همدلی» از تفاوت قانون کودک‌همسری در ایران و کشورهای منطقه گزارش می‌دهد عقب ماندیم «همدلی» دلایل زیان‌ده بودن یک صنعت قدیمی و پر حاشیه را در گفت‌وگو با کارشناسان ارزیابی کرد «سید مصطفی تاجزاده» در حاشیه سلسله نشست‌های «چه بایدکرد؟» به پرسش‌های همدلی در حوزه سیاست خارجی پاسخ داد؛ گفت‌وگوی همدلی با حمید شیخ‌محمدی، سرمایه‌گذار و مجری طرح فیلم «آندرانیک»؛ سینما یک پنتاگون است عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات: اعتماد به نفس کاذب حزب اعتدال و توسعه به روحانی ضربه می‌زند وزیر دفاع ایران در مراسم تحلیف مادورو شرکت کرد حشمت‌الله فلاحت‌پیشه: کنوانسیون های مرتبط با«اف‌ای‌تی‌اف» یکماه دیگر تعیین تکلیف می‌شود با دعوت آمریکا برگزار می‌شود نشست رهبران جهان درباره ایران و خاورمیانه در لهستان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا راهی در پیش گرفته که نفعی برایش ندارد تکذیب خبر احضار علی ضیاء و ممنوع‌التصویری زائری به درخواست هیات رئیسه مجلس