روحانی می آید تا....

سید حمید کلانتری ‌‌ معاون وزیر تعاون
روحانی شنبه شب در پایگاه انقلاب مسجد حظیره با مردم یزد گفتگو ودیدار خواهد داشت. یزد و یزدیها با روحانی رابطه ای آشنا و دوستانه و متقابل باسابقه طولانی چهل ساله دارند.
روحانی از جمله روحانیون مبارز و انقلابی بود که در دوران ستم شاهی بارها به دعوت علما و انقلابیون و دانشجویان برای سخنرانیهای مختلف به یزد آمد و در آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ انقلابی دربین یزدیها بویژه جوانان نقش موثری ایفا نمود.اتفاقا یکی از مراکزی که بانی و مدعو این مجالس بود منزل آقای دکترعارف بود.
در انتخابات حماسی سال 92 نقش بزرگان یزدی در پیروزی آقای دکتر روحانی نقشی محوری و سرنوشت ساز بود. مدیریت برجسته رئیس دولت اصلاحات و حمایت ویژه یار دیرین انقلاب حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و همراهی یادگار عزیز امام همراه با فداکاری ارزشمند دکتر عارف همگی موجب پیروزی دکتر روحانی در دور اول انتخابات شد.


مردم آگاه، بصیر و بزرگوار یزد نیز در انتخابات 92 خوش درخشیدند و با حضور آگاهانه خود درانتخابات رای به عقلانیت وتدبیر دادند و یزدیها مفتخر شدند که به عنوان دومین استان بالاترین درصد رای را به آقای دکتر روحانی بدهند.
آقای دکتر روحانی هم در سفر سال گذشته به یزد برای یزدیها وبزرگان اصلاحات وعلمای بزرگ یزد سنگ تمام گذاشت و از همت والای آنان قدردانی شایسته نمود.
اینک باردیگر روحانی به یزد می آید تابه مردم گزارش دهد چگونه وظیفه خود را در پاسداشت اعتماد مردم به انجام رسانده است.
آمده است تا بگوید چگونه کشور را از تهدیدها و تحریمهای بزرگ با اتخاذ دیپلماسی مذاکره و گفتگو نجات داد و برجام را با مدیریت درست در یک تلاش بزرگ بین المللی به فرجام رساند.
می آید تا بگوید چگونه به اقتصاد کشور آرامش داد و نرخ رشد منفی 6 درصد را پس از سه سال تلاش به مثبت 7 درصد رساند. چگونه تورم لجام گسیخته را به تورم یک رقمی تبدیل کرد.
می آید تااز خدمت بزرگ در عرصه سلامت وارزان سازی خدمات درمانی و بیمارستانی بگوید. تا از تحت پوشش بیمه سلامت رفتن قریب به ده میلیون نفر از اقشار ضعیف و حاشیه نشینان بگوید.
از رونق بخش کشاورزی بگوید از خودکفایی و صادرات گندم.، از افزایش صادرات غیر نفتی نسبت به واردات برای اولین بار و البته از موانع ومحدودیتها ومشکلات خدمت وسازندگی کشور و مانع تراشیها و کم لطفی ها بگوید.
والبته از مشکلات و رنجهای مردم که هنوز باقی است و از برنامه هایش برای رفع مشکلات، برای رونق اقتصادی و تولید و برای رشد اشتغال صادقانه سخن بگوید و شعارهای عوام فریبانه و غیرواقعی و مشکل‌آفرین سخن بگوید.
وبالاخره می آید تا بار دیگر باشما مردم بزرگ تجدید پیمان نماید.مردم یزد بار دیگر به تاسی از بزرگان یزد بااستقبالی بزرگ حماسه می‌آفرینند و نشان خواهند داد که یزد هم دارالعباده است هم دارالعلم و مردم فهیم یزد فریب عوامفریبی ها را نخواهند خورد و راه عقلانیت و تدبیر را ادامه خواهند داد. ان‌شاءالله