سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë پیست سرعت در شهرک شهید صیاد شیرازی/ 199... 910: 3 سال ساکن شهرک شهید صیاد شیرازی واقع در شهرداری منطقه 22 ناحیه 4 خیابان جوزانی غربی هستیم. این خیابان از میدان دریاچه تا بلوار طبیعت فاقد چراغ روشنایی بوده و شب تا صبح به پیست سرعت تازه به دوران رسیده‌ها و مرفهین بی‌درد تبدیل شده. از شهرداری بارها درخواست نصب سرعت‌گیر مقابل شهرک و از اداره برق خواستار تیر روشنایی شده‌ایم که با پاسکاری و فرار از مسئولیت از وظایف خود شانه خالی می‌کنند. 
ë بیمه تکمیلی جانبازان/ کوروش اعتمادی: جانباز جنگ تحمیلی و بازنشسته آموزش و پرورش اصفهان هستم. مدت 3 ماه بیمه تکمیلی ما را قطع کرده‌اند و کسی جوابگوی مشکلات ما نیست و با حقوق اندک جانبازی باید هزینه‌های درمان خود را پرداخت کنیم. لذا از مسئولان محترم بنیاد شهید درخواست داریم به مشکلات ما جانبازان رسیدگی کنند.
ë علل‌ گرانی و فشارهای معیشتی/263... 938: بخشی از علل گرانی و فشارهای معیشتی ناشی از تحریم و افزایش دلار و ارز است، اما علل دیگر این قضیه به عوامل اخلال به وسیله قاچاق کالا، رانت‌خواری، کلاهبرداری بانکی، دلال بازی و از همه مهم‌تر سوءمدیریت مربوط می‌شود که از اهم ضروریات است. بدون فوت وقت این میکروب‌ها از بین برده شوند.
ë راهنمایی و رانندگی در خیابان المهدی ارومیه حضور ندارد/ 486... 912: در خیابان المهدی ارومیه (در بزرگراه خاتم الانبیا) عزیزان راهنمایی و رانندگی مطلقاً حضور ندارند که صرفاً وقتی تصادفی رخ دهد بعد از تماس حاضر می‌شوند. در حالی که خیابان بسیار شلوغی است و عدم حضور پلیس سبب شده عده‌ای ماشین خود را در ایستگاه‌های اتوبوس پارک کنند و سبب ایجاد مشکلات فراوان برای سرنشینان اتوبوس‌ها و همچنین کسبه خیابان شوند.
ë ستونی برای خاطرات و تجربیات جانبازان اختصاص دهید/ محمود جودی از تهران: به‌نظرم برای انتشار خاطرات و تجربیات جانبازان، این شهیدان زنده، ستونی در صفحات روزنامه اختصاص داده شود تا جوانان و نسل جدید بیشتر با تاریخ انقلاب و جنگ آشنایی پیدا کنند.
ë چند ماه است که حقوق نگرفته ایم/ احسان گلمحمدی از همدان:‌ مأمور وصول آب هستم. چند ماه است ما حقوق دریافت نکرده‌ایم. لطفاً صدای ما را به بالا برسانید با تشکر.