تشکر و حمایت از آقای ذوالنور!

به قول معروف شترسواری دولادولا نمی‌شود. حالا که آقای ذوالنور و دوستان به دنبال استیضاح رئیس جمهور گرامی هستند بایستی از این فرصت استفاده کرد و به برخی ابهامات / سوالات پاسخ داد.یعنی کمی از توئیت‌ها‌ی معماگونه آقای مشاور عزیز، فاصله بگیریم و رک و راست به دنبال منشاء مشکل/نقص باشیم.
این طناب کشی‌ها‌یی که جاری و ساری است برای مردم مستضعف نان و آب نمی‌شود. باید مشخص گردد دولت معزز صلاح را می‌گوید یا مخالفان سمج!
من فکر می‌کنم از قبل این استیضاح – البته اگر به فرجامی برسد که بعید است – می‌توان موارد ذیل را روشن ساخت:
-سهم تحریم در مشکلات موجود


- سهم سوء مدیریت دولتی‌ها در معضلات فعلی
- سهم نهاد‌های فرادولتی در نواقص جاری
- سهم تندروها در نرسیدن دولت به هدف‌هایش و ایضا عدم تحقق برخی شعارها و وعده‌های شیخ دیپلمات
- سهم ساختارهای بوروکراتیک پوسیده و فشل در کاستی‌ها
- سهم سایر قوا در نارسایی‌ها
- سیاست خارجی دولت ؛مضر یا مفید؟
- عاملان تیره شدن روابط تهران با برخی همسایگان
- برجام را چه کسی برهم زد؟
- آیا برخی دولتی‌ها به دولت اعتقادی ندارند؟
- کدام تصمیم مثبتی از جانب دولت گرفته شده و سپس موجبات عملیاتی شدن آن فراهم نشده است ؟
- ...
از این دست ابهامات به وفور است.بنده صرفا برخی از کلی‌ها و جزئی‌های آن را بُرش دادم و اینجا آوردم.حتما نمایندگان معظم مجلس می‌توانند موارد بسیاری را در سوالات لحاظ نمایند تا تکلیف مشخص شود.می دانم ایران در شرایط خطیری قرار دارد و شاید صلاح نیست خودمان هم بر روی این آتش بنزین بریزیم لیکن در وضعیت فعلی خیلی‌ها نمی‌دانند باید از چه کسی / کسانی در قبال وضع حال، پاسخ بگیریم.اگر دولتی‌ها و دوستان شان درست می‌گویند که سهم اهالی پاستور کمتر از 40 درصد در امور است و صرفا یک مجری ساده هستند پس آن‌ها که می‌گویند «اختیاراتی که به روحانی داده شده اگر به چوب داده شده بود تا الان یک کاری کرده بود» چه در سر دارند؟
از این رو بنده به نمایندگی از شخص خودم از آقای ذوالنور نماینده مجلس و سایر دوستانش مراتب قدردانی خود را به جا آورده و می‌گویم؛ آقای نماینده! با «شدت» و «حدت» طرح استیضاح را به سرمنزل مقصود برسانید که اگر یک کار مفید در دوران نمایندگی خود کرده باشید همین مهم است و لاغیر!