معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: دولت با استانی‌شدن انتخابات مجلس موافق است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تاکید کرد که علی‌رغم نبود موضوع استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در لایحه جامع انتخابات، ولی دولت با استانی شدن انتخابات موافق است.
به‌ گزارش ‌ایسنا، حسینعلی امیری در جلسه علنی روز گذشته (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لایحه جامع انتخابات در فرآیند کارشناسی با در نظر گرفتن نظرات صاحب‌نظران، فعالان سیاسی و اجتماعی تهیه شده است که در‌این‌باره هم جلسات مشترکی برگزار شده است. وی ادامه‌ داد: بعد از برگزاری جلسات و استماع نظر صاحب‌نظران لایحه جامع در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت تصویب شد که این موضوع با ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری مقارن شد، به همین دلیل ما مجددا این لایحه را منطبق با سیاست‌ها بازنگری کردیم که در نهایت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد. معاون رئیس‌جمهوری در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه «طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بر مدار استانی شدن استوار است»، در این رابطه خاطرنشان کرد: دولت در لایحه جامع چیزی درباره استانی شدن لحاظ نکرده است، اما با این موضوع موافق است.
سایر اخبار این روزنامه
مدیران آبی تا چه اندازه بر توان بارورسازی برای حل مشکل آب تمرکز کرده‌اند؟ 20 سال بارورسازی ابرها جلال‌خو ‌ش چهره بانیان پنهان یک بیانیه « ابتکار» کشمکش‌های کشورهای عربی برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را بررسی می‌کند داریوش قنبری در گفت‌وگو با «ابتکار» از قانون ممنوعیت کاندیداتوری بیش از سه دوره متوالی می‌گوید در نشست عملکرد سال 97 صندوق اعتباری هنر در پاسخ به «ابتکار» مطرح شد آموزش ضامن حفظ کارآفرینان هنر است، نه ما «ابتکار» از مصوبات انتخاباتی نمایندگان مجلس گزارش می‏دهد «تجسس» کمتر در احوال کاندیداهای مجلس حواشی دومین جلسه دادگاه حسین هدایتی وقتی گردن هدایتی از مو هم نازک‌تر می‌شود رهبر انقلاب اسلامی: اقتصاد کشور را به بسته‌ اروپایی موکول نکنید معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: دولت با استانی‌شدن انتخابات مجلس موافق است ظریف در حاشیه جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور: اخراج دو دیپلمات ایرانی از هلند غیرقانونی است حواشی دومین جلسه دادگاه حسین هدایتی وقتی گردن هدایتی از مو هم نازک‌تر می‌شود