نخست وزیر پاکستان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) رفت

نخست وزیر پاکستان در نخستین سفر خود به ایران روز یکشنبه پس از ورود به مشهد بلافاصله به زیارت حرم مطهر علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) مشرف شد.
به گزارش ایرنا عمران خان روز گذشته با حضور در جوار مضجع شریف رضوی به زیارت امام هشتم (ع) شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) نایل آمد. در این زیارت که استاندار خراسان رضوی و مسئولان محلی وی را همراهی می کردند، عمران خان در گوشه‌ای از حرم به اقامه نماز پرداخت و سپس در تالار آینه حرم مطهر رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد.
برای پوشش خبری این رویداد از خبرنگاران دعوت نشده بود. عمران خان نخست وزیر پاکستان ساعتی پس از این دیدار مشهد را به مقصد تهران ترک کرد تا سفر دو روزه خود با مقامات کشورمان را ادامه دهد.
سایر اخبار این روزنامه
آسیب‌شناسی «همدلی » از لاینحل ماندن یک بحران اقتصادی که رکود تولید را تمدید کرده است «همدلی» از مصرف خودسرانه دارو در کشور گزارش می‌دهد دارو بیشتر از نسخه گفت‌وگوی اختصاصی «همدلی» با «سید امیرخرم» کنشگر سیاسی و عضو ارشد سابق نهضت آزادی ایران پیرامون موضوعات سیاسی و تحلیلی کلی از شرایط فعلی کشور؛ پنج برداشت از نسخه منتشر شده گزارش رابرت مالر پیشنهاد استیضاح نقدی بر انتخاب اعضای هیات ویژه گزارش ملی سیلاب حملات تروریستی همزمان در روز عید پاک در چند نقطه از سری‌لانکا، چند کلیسا و هتل را به خاک و خون کشید نخست وزیر پاکستان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) رفت بازدید رئیس شورای شهر تهران از مناطق سیل‌زده خوزستان با حکم فرمانده معظم کل قوا؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه منصوب شد با حکم فرمانده معظم کل قوا؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه منصوب شد گفت‌وگوی «همدلی» با احمدرضا احمدی در سالمرگ شاعر و نقاش بزرگ ایران‌زمین؛ «مینای مهتاب» گویاترین زبان «هشت کتاب» سهراب است