ابلاغ بخشنامه وزیر کشور درخصوص تکالیف دستگاه‌ها در ماه رمضان از برگزاری افطاری‏های تجملاتی پرهیز کنید

سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ بخشنامه وزیر کشور درباره وظایف ذاتی و قانونی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی در ماه مبارک رمضان خبر داد
به گزارش ایلنا، ‌سیدسلمان سامانی درباره وظایف ذاتی و قانونی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی در ماه مبارک رمضان گفت: در این بخشنامه از تمامی دستگاه‏هاى اجرایی و نهادهای عمومی خواسته شده است از برگزاری افطاری‌های تجملاتی پرهیز کنند.
سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف شده است بر کیفیت طبخ شیرینی، زولبیا، بامیه و غذاهای رستوران ها و نیز غذاهایی که هنگام افطار و سحر در معابر عمومی عرضه می‌شوند از قبیل آش، حلیم و .... کنترل و نظارت جدی و مستمر داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها مکلف شده‏اند نسبت به ترویج فرهنگ روزه‌داری با فضاسازی و تبلیغات میدانی و اختصاص مکان مناسب و پوشیده برای رفاه حال مسافران در ایستگاه‌های مترو، پایانه‌های مسافربری و ... به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و جلوگیری از آشکارشدن روزه‏خواری افرادی که عذر شرعی دارند اقدام کنند.
سایر اخبار این روزنامه
تازه‌ترین توصیه‌ رهبر انقلاب اسلامی به روزه‌داران سحرهای رمضان را از دست ندهید جلال‌خو ‌ش چهره تردید در مواضع دونبش اروپا «ابتکار» از نتیجه جلسه غیرعلنی مجلس با دولتی‌ها گزارش می‌دهد ابقای بنزین هزار تومانی، بازگشت کارت سوخت دونالد ترامپ دستور توقف مذاکرات و اعمال تعرفه‌ 25 درصدی برای 200 میلیارد دلار از محصولات چینی را صادر کرد افزایش قیمت موادغذایی درآستانه ماه رمضان مردم را شوکه کرد سایه گرانی روی سفره‌های خالی اصلاح‌طلبان با پذیرش مسئولیت حمایت از دولت در مواجهه با انتقادهای وارد شده به‌عملکرد آن چه می‌کنند؟ بهترین مواد غذایی برای سحر و افطار کدامند؟ یک روزه سالم! بنیامین بهادری با «ماهِ ماه» جایگزین احسان علیخانی با«ماه عسل» شد سیما دیگه مث تو نداره؟! با اعلام رئیس‌جمهوری و در چارچوب بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام ایران فردا به خروج آمریکا از برجام پاسخ متقابل می‌دهد بولتون همزمان با ورود ناو هواپیمابر آبرهام لینکن به خاورمیانه مدعی شد به تهران هشدارمی‏دهیم اما نمی‏خواهیم بجنگیم! ادعای العبادی درباره موضع عراق در قبال تحریم‌های ایران ابلاغ بخشنامه وزیر کشور درخصوص تکالیف دستگاه‌ها در ماه رمضان از برگزاری افطاری‏های تجملاتی پرهیز کنید معاون اول رئیس‏جمهوری: توسعه صادرات غیرنفتی اصلی‌ترین اولویت کشور است تاثیر مخرب شایعه‏ها براقتصاد کشور