پیام تبریک رئیس‌جمهور به نخست‌وزیر هند

رئیس‌جمهوری در پیامی با تبریک پیروزی نارندرا مودی و حزب اتحاد ملی دموکراتیک در انتخابات سراسری پارلمانی هند، ابراز اطمینان کرد که روابط دیرینه تهران – دهلی‏نو بیش از پیش توسعه و تعمیق خواهد یافت.
به گزارش ایسنا، متن پیام تبریک حجت‌الاسلام‏و‏المسلمین حسن روحانی به نخست‌وزیر هند به این شرح است:
« جناب آقای نارندرا مودی، نخست‌وزیر محترم جمهوری هند پیروزی جنابعالی و حزب اتحاد ملی دموکراتیک در انتخابات سراسری پارلمانی هند را صمیمانه به شما و ملت بزرگ هند تبریک می‌گویم.
روابط دوستانه دو کشور ایران و هند بر اساس احترام و منافع متقابل رشد قابل توجهی در دوران مسئولیت جنابعالی به‏عنوان نخست‌وزیر کشور بزرگ هند داشته است و اطمینان دارم که در دوره جدید مسئولیت آن جناب، بیش از پیش شاهد توسعه و تعمیق روابط دیرینه میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری هندوستان خواهیم بود.
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و پیشرفت مردم هند را مسالت می‌نمایم.»
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان: حتی اگر صد ایراد می‌بینید، ناامید نشوید محمدعلی وکیلی آیا زمان تغییر فرا رسیده؟ محمدرضا عارف در نشست سالانه با خبرنگاران حوزه مجلس در پاسخ به «ابتکار» از برنامه فراکسیون امید در انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس می‌گوید تغییرات اقلیمی چطور می‌توانند سبب نابینایی جانوران آبی شوند؟ شناگران کور هوشنگ جاوید مطرح کرد «موسیقی رمضان» برای ارشاد اهمیت ندارد نتایج خوب در امتحانات، علاوه بر مطالعه و یادگیری نیاز به سلامت جسم و روح هم دارد «نقش‌فروشی» در سینمای امروز ایران مرور شد چند می‌گیری بازیگرم کنی؟ سرانجام بریگزیت دولت «ترزا می» را بلعید پایان کار خانم نخست‏وزیر پایان خویشتن‌داری ایران و ضرورت اجرای تعهدات اروپا با حکم رئیس‌جمهوری علی ربیعی سخنگوی دولت شد علی مطهری: به نام انقلابی‌گری، کارهای خلاف عقلی صورت می‌گیرد وزیر امور خارجه: آمریکا با حضور نظامی در خلیج فارس بازی خطرناکی را آغاز کرده است پیام تبریک رئیس‌جمهور به نخست‌وزیر هند