دبل تاریخی پر سپولیس

آرمان: پرسپولیس رکورد شکنی کرد و هم در لیگ برتر و هم درجام حذفی با اقتدار قهرمان شد. دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان که قرار بود از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، پس از ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه تأخیر و از ساعت ۲۳:۱۵ برگزار شد. در دقیقه ۲۲ بودیمیر توسط مدافع داماش متوقف شد و پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. علی علیپور پشت این توپ قرار گرفت و توانست به شکلی زیبا گل اول بازی را به ثمر برساند. بازی در نیمه دوم کم افت و خیز بود و شاگردان برانکو سعی داشتند با پاسکاری‌های زیاد در همه‌جای زمین بازی را در اختیار داشته باشند و اجازه موقعیت‌سازی به داماش را ندهند. در این بین پرسپولیس فرصتی را هم در دقیقه ۸۱ ایجاد کردکه شوت فوق‌العاده علیپور تیر دروازه آبی‌ها را لرزاند. امادر نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی (۶۴- امید عالیشاه)، سیامک نعمتی(۹۲- حسین ماهینی)، ماریو بودیمیر و علی علیپور.
ترکیب داماش: جاسم یاسرالهی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، مصطفی آقاجانی، آزاد جعفرزاده، عباس کندل، علیرضا توکلی (۶۲- علی آل‌کثیر)، جابر نصیری، محمد رستمی، میلاد پورصف‌شکن، میثم فرزانه.
وقتی از بحران مدیریت در کشور حرف می‌زنیم، حتماً قرار نیست سیل و زلزله‌ای رخ بدهد تا پته بی‌کفایتی مدیران روی آب بیفتد. حتی یک مسابقه فوتبال کافی است تا نشان دهد چقدر فقر مدیریت داریم. پرسپولیس و داماش برای انجام دیدار فینال جام حذفی به اهواز رفتند، در یکی از شیک ترین ورزشگاه‌های ایران همه چیز آماده برگزاری بازی بود تا اینکه داماشی‌ها اعلام کردند به دلیل اینکه هواداران آنها را که حدود 300 نفر بوده اند راه نداده‌اند حاضر به انجام بازی نیستند. یک ادعای به حق از طرف تیمی که خصوصی است و خودش را ملزم نمی‌بیند به دستورها و بایدهای بالادستی گوش بدهد! ورزشگاه به هم ریخت، صندلی‌ها شکست، میلیون‌ها نفر پای تلویزیون ساعت‌ها به این تئاتر مضحک زل زدند!


احسان محمدی در کانال تلگرامی نوشت؛ کشور آذربایجان فینال لیگ اروپا را محترم برگزار کرد، #ترکیه قرار است میزبان سوپرکاپ اروپا بشود و #قطر جام‌جهانی را میزبانی خواهد کرد ولی ما پس از برگزاری هر مسابقه فوتبال اندازه یک زلزله تلفات می‌دهیم! ما به هیچ دشمنی نیاز نداریم. بزرگترین دشمنان این کشور مدیران ناتوان و ضعیف آن هستند که امید این مردم را به یاس تبدیل می‌کنند، قادر به انجام وظایفی که برای آن حقوق و امتیاز می‌گیرند نیستند ولی این هنر را دارند تا یک بازی فوتبال را به یک بحران تبدیل کنند! در طول این مدت مدیران فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی فراوان قبل ازاین بازی نه عذر خواهی کردند و نه پاسخگو علت این تاخیر بودند.