سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■ کاغذبازی در ادارات/ یک شهروند: با توجه به اینکه تقریباً در همه اداره‌ها، کارها رایانه‌ای شده و مدارک را اسکن می‌کنند، ولی به‌ هر اداره‌ای که مراجعه می‌کنیم کلی کاغذ هدر می‌رود. از مسئولان درخواست داریم به‌خاطر گرانی کاغذ جلوی کاغذ بازی‌ها را بگیرند.
■ مشکلات اعضای تعاونی مسکن / آقای گرجی: با شغل کارگری به سختی زندگی خود را اداره می‌کنم. سه سال پیش با سختی و قرض گرفتن و پول پیش خانه‌ای که داشتم یک واحد در پروژه تعاونی مسکن در منطقه لاله ملارد خریداری کردم. قرار بر این شد 2 ماهه این واحدها را تحویل دهند ولی بعد از گذشت سه سال هنوز هیچ کاری انجام نشده است و در این سه سال، من و خیلی از اعضا را آواره کرده‌اند. از مسئولان محترم درخواست رسیدگی و پاسخگویی دارم.
■ برخورد با صاحبان آپارتمان‌های خالی/ آقای رضایی: از مسئولان درخواست برخورد با مالکان آپارتمان‌های خالی را داریم. چرا از این واحدهای خالی مالیات سنگین اخذ نمی‌کنند تا قیمت مسکن پایین بیاید. علت گرانی بازار مسکن همین رفتار دلال‌ها و سازندگان مسکن است. اگر مسئولان در این خصوص قاطعیت به خرج دهند مشکل مسکن حل خواهد شد.
■ نظارت بر عملکرد داروخانه ها/ یک شهروند: از مسئولان وزارت بهداشت و درمان درخواست داریم که نظارتی بر عملکرد داروخانه‌ها داشته باشند. اکثر داروخانه‌ها، دارو را بدون تاریخ و بدون قیمت به مردم عرضه می ‌کنند و اعتراض هم که می‌کنیم هیچ کس پاسخگو نیست. از مسئولان ذیربط درخواست نظارت بیشتر به این موضوع را داریم.