رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: 10 هزار کلاس تا ماه مهر تحویل آموزش و پرورش می‌شود

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 10 هزار کلاس درس تا مهرماه سال جاری تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد.
مهرالله رخشانی مهر روز چهارشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستانهای کهگیلویه و چرام در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفت هزار و 995 پروژه با بیش از 41 هزار کلاس درس نیمه تمام در کل کشور در دست اجراست.
وی با اعلام اینکه اعتبار این طرح‌ها 55 هزار میلیارد ریال از محل استانی، مردمی و ملی است، پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را حدود 50 درصد بیان کرد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخش زیادی از این طرح‌ها تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.


رخشانی مهر یکی از اولویت‌های نوسازی مدارس را تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانست و گفت: تا پایان سال جاری 12 هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال 98 پروژه‌های نیمه تمام از 41 هزار کلاس درس به 30 هزار کاهش خواهد یافت.
رخشانی مهر بر همکاری مسئولان استانی و شهرستانی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس تصریح کرد: بیشتر طرح‌های نیمه تمام اعتبارت آنها استانی است که می‌طلبد استانداران و فرمانداران هر استان نسبت به تخصیص اعتبارت همکاری کنند.
رخشانی مهر برای بازدید از طرح‌های عمرانی نوسازی مدارس در سفر دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد: ایجاد 988 هزار فرصت شغلی برای امسال افزایش مخالفت با سیاست‌های ترامپ درخواست نمایندگان آمریکا برای بازگشت به برجام «مهاجر 6» به ناوگان پهپادی ارتش پیوست دلار در آستانه ورود به کانال 10 هزار تومان سکه به زیر 4 میلیون تومان رسید وزیر خارجه روسیه: تاکنون چندین میلیون دلار از طریق اینستکس مبادله انجام شده است وزیر امور خارجه در گفتگو با "بی‌بی‌سی": ما بالاخره نفت مان را خواهیم فروخت اما شرافتمان را هرگز نمی فروشیم آغاز برداشت برنج از شالیزارهای مازندران با حکم رهبر انقلاب اسلامی انجام شد؛ انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس آمادگی انصارالله برای برقراری صلح در یمن انتقاد تند گروههای اسلامی مردم نهاد مالزی از حکومت سعودی تحلیل سیاسی هفته در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی؛ آیین نامه اجرایی قانون تاسیس مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی تصویب شد رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: 10 هزار کلاس تا ماه مهر تحویل آموزش و پرورش می‌شود آغاز اجرای طرح «تابستانه کتاب » با 25 درصد تخفیف واکنش ترکیه به کشته شدن معاون سرکنسول آنکارا در اربیل یادداشت رئیس کل بانک مرکزی در خصوص تحولات اخیر بازار ارز رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد