استعفای جنجالی معاون ناشناخته استقلال!

شهروند| باشگاه استقلال روزهای پرالتهابی را سپری می‌کند. بعد از این‌که استعفای علی خطیر، معاون پرسروصدای باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر از سوی فتحی مورد موافقت قرار گرفت، یک حاشیه جدید برای آبی‌پوشان به وجود آمد.
وحید ایمانی که گویا از چندی قبل در باشگاه استقلال سمتی با عنوان معاون فرهنگی و رسانه‌ای گرفته و کسی هم از آن خبر نداشته، سه روز بعد از معارفه خود در اینستاگرام، استعفای خود را هم تقدیم کرد! این فرد که گفته می‌شود با فشار یکی از اعضای غیرفوتبالی هیأت‌مدیره استقلال به مدیرعامل این باشگاه تحمیل شده، متن جنجالی را منتشر کرد و به همین خاطر نامش بر سر زبان‌ها افتاد.
سمت معاون فرهنگی و رسانه‌ای تاکنون در چارت باشگاه استقلال وجود نداشته، اما فتحی چندی قبل در حکمی ایمانی را به این سمت منصوب کرده، اما این معاون جدیدالورود باشگاه استقلال که شاید تنها یکی، دو بار در این مدت به محل باشگاه سر زده، خیلی زود تصمیم به استعفا گرفته است.
او در بخشی از نامه استعفای خود خطاب به فتحی نوشته است: «بنا به درخواست حضرتعالی که یقینا این امر از سوی مجموعه دولت به شما تحمیل شده، استعفای خود از معاونت فرهنگی و امور رسانه‌ای باشگاه استقلال را تقدیم می‌کنم.» درواقع ایمانی در این بخش از استعفای خود اشاره کرده که این استعفا تحمیلی بوده و خواسته قلبی خودش نبوده است.


سوال اینجاست؛ این فرد که پیشینه‌ای در فوتبال نداشته و خودش هم اذعان کرده که از مخالفان دولت فعلی به حساب می‌آید، چطور توسط مدیرعامل استقلال به‌عنوان یکی از معاونان باشگاه معرفی شده است. این اتفاقات یک نمره منفی در کارنامه مدیریتی فتحی به حساب می‌آید و شاید تا حدودی جایگاه او را متزلزل هم کرده باشد.
به هر حال استقلالی‌ها طی چند روز اخیر دو معاون خود را از دست دادند؛ دو فردی که خروجشان از باشگاه اصلا هم بی‌سروصدا و بدون حاشیه نبود. حالا باید دید فتحی چه افرادی را جایگزین معاونان مستعفی خواهد کرد.