سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213


قانون جدید حمایتی ایثارگران/ آقای صحرانیان: مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای را تصویب کرده است که برای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس جهت حقوق و مزایا یک مقطع تحصیلی بالاتر محاسبه شود. این قانون در آموزش و پرورش اجرا می‌شود ولی متأسفانه برای بازنشستگان آموزش و پرورش اجرا نمی‌شود و مسئولان آموزش و پرورش اعلام کرده اند که این قانون فقط برای شاغلین است. می‌خواستم بگویم اکثر رزمندگان شاغل که بازنشسته شده‌اند و از زمان جنگ 30 سال گذشته است. از مسئولان درخواست می کنیم این قانون برای تمام بازنشستگان اجرایی شود.
عدم پرداخت وام به بازنشسته ها/ بهمن کلینی: در سال گذشته سازمان بازنشستگان مرتب از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کرد که قرار است به بازنشستگان وام پرداخت شود. الآن 4 ماه از سال جدید گذشته و هیچ خبری از وام نیست.
درخواست یک هموطن/ جعفر قودیخانی بازنشسته ارتش: چندین سال سابقه حضور در جبهه دارم. 12 سال پیش به امید صاحب خانه شدن در تعاونی اعلام شده در شهرک هشتگرد ثبت‌نام کردم ولی تا این لحظه با پرداخت 40 میلیون موفق به دریافت خانه خود نشده‌ام. عمر ما رو به پایان است ولی هنوز صاحب خانه نشده‌ایم. لااقل به بچه‌های ما خانه را تحویل دهید. از مسئولان محترم درخواست مساعدت در این خصوص را دارم.