بازتاب سخنان مهم سید حسن‌نصرالله و تهدید محکم صهیونیستها توسط وی

بخش اخبار جهان – اظهارت سید حسن نصرالله درباره عزم جزم رزمندگان مقاومت در پاسخ قاطع به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی بازتاب گسترده‌ای داشت.این اظهارات با استقبال عموم لبنانی‌ها مواجه شد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنرانی خود به مناسبت دومین سالروز آزادی "جرود عرسال" و حمله بامداد یکشنبه رژیم صهیونیستی به لبنان تاکید کرد که مقاومت به این تجاوز این رژیم پاسخ خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری‌ها، سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب‌‌الله لبنان سوم شهریور در شهرک «العین» از طریق ویدیو کنفرانس سخنرانی کرد. حزب‌الله و ارتش لبنان با کمک ارتش سوریه و متحدان آن‌ها مرداد 1396 عملیاتی را برای آزاد‌سازی مناطق «جرود عرسال» و «قلمون غربی» در لبنان از دست گروه‌های تروریستی آغاز کردند و توانستند این مناطق را پاکسازی کنند.
سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود موفقیت و پیروزی ارتش لبنان و حزب‌الله و ارتش سوریه در برابر تروریست‌ها را به مردم این دو کشور و خانواده‌های شهدا تبریک و تهنیت گفت.


وی به سالروز ربوده شدن «امام موسی صدر» و همراهان او «محمد یعقوب و عباس بدر الدین» اشاره کرد و گفت که آنچه حزب‌الله طی سال‌های گذشته داشته از پیروزی‌ها و موفقیت‌ها، حتی سالگرد پیروزی در جرود عرسال همه به برکت و خدمات امام موسی صدر بود.او گفت که در سالروز آزادسازی مناطق لبنان از تروریسم، باید از جمهوری اسلامی ایران و ارتش و ملت سوریه به دلیل فداکاری‌های آن‌ها و ایستادن در کنار لبنان تقدیر و تشکر کرد.
نصرالله در واکنش به حمله پهپادی اخیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو فکر می‌کند که ما بر این حادثه و حمله سکوت خواهیم کرد ولی اگر بر این ماجرا و تعرض سکوت شود، مسیر خطرناکی برای لبنان در پی خواهد داشت.
سید حسن‌ نصرالله گفت: دوره‌ای که هواپیماهای اسرائیل به حریم هوایی لبنان وارد می‌شدند و به مناطق و مواضع لبنان حمله می‌کردند و این رژیم در فلسطین در امنیت بود، دیگر این زمان به سر آمده است. وی تاکید کرد"زمان بزن دررو به سر آمده است "
او گفت که حزب‌الله از این تاریخ به بعد هرگونه هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد و سرنگون خواهد کرد.
دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت ما شوخی نمی‌کنیم؛ همانگونه که در سال‌های گذشته نیز شوخی نکردیم و گفتم اگر اسرائیل در سوریه برادرانمان در حزب‌الله لبنان را بکشد، به آن پاسخ نشان خواهیم داد.
او گفت: "به ارتش اسرائیل در مرز می‌گویم که در کنار دیوار حائل، منظر ما باش؛ یک روز، دو روز یا سه و یا چهار روز منتظر باش و به اسرائیلی‌ها می‌گویم که آنچه اتفاق افتاد، نمی‌شود بر آن سکوت کرد. نتانیاهو به دنبال پیروزی در انتخابات است و احزاب اسرائیلی عادتشان این بود که انتخابات با خون مردم منطقه برگزار شود. ولی این دفعه، انتخابات با خون شما برگزار خواهد شد و نتانیاهو از هر جایی برای شما دردسر ایجاد می‌کند از عراق، سوریه و لبنان."
دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت که «اسرائیلی‌ها از الآن بدانند که پاسخ خواهیم داد و هرگز برای پاسخ به حمله اسرائیل منتظر کسی در دنیا نخواهیم ماند.
سید حسن نصرالله گفت: «ما آماده‌ایم گرسنگی بکشیم ولی هرگز به کسی اجازه نخواهیم داد به کرامت ما ضربه بزند و آن را تهدید کند. او گفت که حزب‌الله اجازه نخواهد داد که زمان به عقب برگردد و لبنان هدف حملات صهیونیست‌ها قرار بگیرد.
سایر اخبار این روزنامه
دلار در آستانه ورود به کانال 10 هزار تومانی رئیس‌جمهور: افتخار می کنم که توسعه سریع روستاها از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید است عزم ذوب آهن اصفهان برای تولید 3 میلیون تن محصولات فولادی در سال رونق تولید در مراسم افتتاح گسترده طرح‌های زیربنایی روستایی با حضور رئیس‌جمهور عنوان شد خدمات ویژه دولت به روستاها رئیس‌جمهور وزارت صنایع را نجات دهد بازتاب سخنان مهم سید حسن‌نصرالله و تهدید محکم صهیونیستها توسط وی *به انگیزه سالروز تولد حکیم زکریای رازی و روز داروسازی دارو فراوان، اما گرفتار شبکه توزیع بیمار وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی به مجلس معرفی شدند مدیرعامل صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی: صندوق‌های غیر دولتی ارزانترین تسهیلات را برای بخش کشاورزی تامین می‌کنند در قالب الگوی جدید اشتغال‌زایی مبتنی بر اقتصاد مردمی بنیاد برکت توزیع 4 هزار دام سنگین درمناطق محروم سیستان و بلوچستان آغاز شد وزیر خارجه چین در یدار با ظریف مطرح کرد: عزم چین برای همکاری با ایران و جامعه جهانی برای حفظ برجام همراهی همگانی با دولت